.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn toegangscode wijzigen?

  • 2 January 2018
  • 3 reacties
  • 581 Bekeken

Bij het afluisteren van voicemail wordt om een code gevraagd. Die heb ik niet dus even gezocht hoe je dat doet. Om bij het invoergedeelte te komen moet ik eerst tweemaal een cijfer invoeren.
Als ik dan 4 cijfers wil invoeren blijven de eerdere cijfers staan, dus dat werkt niet.
Geen idee hoe het wel moet
icon

Beste antwoord door Asma 3 January 2018, 16:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Zoeker,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat jij je voicemail niet kunt afluisteren.

De toegangscode heb je ingevoerd bij het instellen van je voicemail. Als je deze code niet meer weet, dan kun je bellen naar 1233 en klikken op * en #. Hierna krijg je een sms met een nieuwe toegangscode. Meer informatie vind je hier.

Gaat dit lukken zo?

Groetjes,
Asma
Hallo Asma, Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb 1233 gebeld en op * en # gedrukt maar dat gaf niet het gewenste resultaat. Er werd gemeld dat het geen geldige code was en begon het menu met daarin de boodschap dat ik een wachtwoord in moest stellen..
Daarna heb ik een wachtwoord ingesteld en afgesloten met # daarna moest ik het wachtwoord herhalen en weer afsluiten met #. Nu werkt het.
Hoewel je antwoord dus niet direct de oplossing was heeft het me toch op de goede weg gebracht en kan ik nu mijn voicemail beluisteren, dus nogmaals bedankt.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Zoeker,

Wat fijn om te lezen dat je de oplossing hebt gevonden! Balen dat de eerste instructies niet helemaal overeenkwamen met wat de uiteindelijke toegang gaf, maar gelukkig werkt het weer. Bedankt voor het delen van deze informatie, we gaan het aanpassen!

Groetjes,
Els

Reageer