Skip to main content
Geen resultaat voor de zoekterm 'Ik woon nu voor 10 maanden in Zuid-Afrika en heb mijn abonnement opgezegd in Nederland. Alleen nu denk ik dat mijn nummer het vanaf 1 september het ook niet meer doet. Wel wil ik graag mijn nummer houden, deze had ik ook al voor simyo en ik kan hem wel gewoon gebruiken in het buitenland. Hoe kan ik mijn nummer nog behouden?'.
Het verbaast me niet dat je geen resultaten kreeg, want die zoekterm was wel een beetje erg lang, en daardoor super specifiek! Ik weet niet wat voor soort zoekmachine Simyo gebruikt, maar als er gezocht moet worden naar een exacte match voor jouw 62 woorden dan kun je er inderdaad op rekenen dat het resultaat nul zal zijn.



Als je abonnement al is opgezegd per 1 september aanstaande, en je hebt je nummer niet meegenomen naar een andere provider ("nummerbehoud") of binnen Simyo naar een prepaid aansluiting, dan ben ik bang dat je je nummer kwijt zal zijn. Tenzij een moderator nog snel kan ingrijpen en een toverspreuk kan uitspreken...



Aangezien ik begrijp dat er snel gehandeld moet worden kun je het beste even met Simyo bellen: 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer), of 0900-8090 (35 cent per gesprek)
Hoi nicolemus, welkom op het Simyo forum :)



Goed dat je er navraag over doet! Je nummer zal inderdaad per 1 september niet meer in jouw beheer zijn als je er niets aan had gedaan. Volgens mijn gegevens heb je ook een e-mail gestuurd en reactie ontvangen van mijn collega. Die heeft je het wijze advies gegeven om een Simyo Prepaid te bestellen en hierop nummerbehoud aan te vragen. Je hebt dan wel een NL postadres nodig waar we de simkaart heen kunnen sturen. Wij zullen vervolgens je nummer op die simkaart zetten, zodat je 'm in elk geval kunt bewaren.



Kun je iets met dat advies?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de tip Scotsman! Er was inderdaad haast geboden in dit geval 😉.

Reageer