Skip to main content
Hallo estelle er liepen 2 nummers via jullie 06xxxxxxxx die houd op per 8juli en ik zelf 06xxxxxxxx zou per 17 juli overgaan naar Hollands nieuwe maar die heb ik op tijd geannuleerd en ook bevestigd. Gekregen.alleen dat schiet niet op. Mijn vraag hoe kan ik dit nummer nu gewoon behouden zolang Hollands nieuwe het niet vrij geeft
Hoi wil 62, welkom op het Simyo forum :$



In je bericht heb je twee telefoonnummers toegevoegd. Om privacyredenen heb ik ze even verwijderd 😉 We kunnen je 06-nummer ook terugvinden bij je inlognaam. Doordat je bent ingelogd op je Mijn Simyo pagina kunnen we dit zien.



Het eerste abonnement wat je noemt stopt op 1 juli. Je hebt via je Mijn Simyo pagina dit abonnement beëindigd. Je kunt tot morgen dus nog gebruikmaken van je Simyo simkaart.



Daarnaast erg jammer om te horen dat de aanvragen voor nummerbehoud niet goed gaan 😞 Hollands Nieuwe geeft bij jou aan dat het is geannuleerd, maar dit kan ik niet terugvinden. Er is bij ons nog geen annulering doorgekomen.

Op dit moment staat de aanvraag voor 17 juli nog steeds in je gegevens. Ook ben ik naar mijn collega Verly van nummerbehoud gegaan. Helaas kunnen wij geen contact opnemen met hun nummerbehoud afdeling.



Het beste kun je dus weer contact opnemen met Hollands Nieuwe en vragen waarom de annulering nog niet is verwerkt. Ook kun je nagaan bij hun hoelang zo'n verwerking ongeveer duurt.



Hou je ons op de hoogte?
Hallo dit zijn dus 2 verschillen de antwoorden vandaag .Van morgen heb ik gebeld en was het nummer weer terug bij simyo en kon ik mijn kpn nummerbehoud daar indienen .Dat heb ik dus ook meteen gedaan. Wachtend op jullie goedkeuring.dus Hoe kan dat.
En hier ben ik dus al meer dan 14 dagen achter aan het bellen mailen zonder resultaat bij hollandsnieuwe zie hier boven
Hoi wil 62,



Ik zie dat je gisterenochtend ook hebt gebeld met onze klantenservice. Helaas klopt het niet. Je aanvraag voor nummerbehoud is niet geannuleerd door Hollands Nieuwe. Sorry voor de verwarring.



Alle aanvragen die KPN nu bij ons doet voor nummerbehoud worden automatisch afgewezen met de melding "er is al een verzoek voor dit nummer". Pas als Hollandse Nieuwe de aanvraag echt goed heeft geannuleerd en dit is doorgevoerd, dan kan KPN een nieuwe verzoek indienen. Ik vind het heel vervelend alleen gaat het niet op een andere manier. Het is echt belangrijk dat Hollands Nieuwe de annulering doorgeeft en dit goed verwerkt.



Heb je hier vragen over?

Reageer