https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-zet-ik-nummerherkenning-uit-216
Welkom terug op het Simyo Forum!
Het is hartstikke begrijpelijk dat je jouw 06-nummer wilt afschermen en dat je niet teruggevonden wilt worden in een telefoongids. Daarom kan je bij Simyo heel gemakkelijk nummervermelding uitschakelen.
Zoals RicoK heeft aangegeven kun je nummervermelding uitschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Nummervermelding. De status staat er ook bij. Zo staat bij mijn aansluiting 'Je nummer wordt nu niet vermeld'.
Wat betreft het niet laten weergeven van je nummer als je iemand belt, dit kan niet via Simyo ingesteld worden. Dit kan enkel via het toestel. Ik raad je hierbij aan om de handleiding van je telefoon te raadplegen. Ik kan je wel alvast meegeven hoe je dit doet voor de Samsung en de iPhone.
Bij de Samsung kan je nummervermelding bij het uitbellen uitschakelen door te gaan naar de Instellingen > Oproepen > Meer instellingen > Mijn beller-id tonen. Hier kun je aangeven dat je jouw nummer verborgen wilt hebben.
Bij de iPhone is het ook mogelijk om je nummer te verbergen bij uitgaande oproepen. Dit kun je doen via Instellingen > Telefoon > Nummerherkenning.
Heb je nog vragen, Henry Greenways?
RicoK en Scotsman, bedankt voor jullie hulp.
Groetjes,
Ilias
Ik wil mijn nummer ook afgeschermd hebben maar de bovengenoemde optie is niet (meer) beschikbaar?
Contact gehad met Simyo Whatsapp maar erg trage reactietijd en men snapt ook niet wat ik bedoel.
Wie kan mij helpen om mijn telefoonnummer af te schermen op notaspecificaties van derden. Zo is mijn telefoonnummer niet zichtbaar op de specificaties die andere klanten van hun aanbieders ontvangen.
Ik wil mijn nummer ook afgeschermd hebben maar de bovengenoemde optie is niet (meer) beschikbaar?
Contact gehad met Simyo Whatsapp maar erg trage reactietijd en men snapt ook niet wat ik bedoel.
Wie kan mij helpen om mijn telefoonnummer af te schermen op notaspecificaties van derden. Zo is mijn telefoonnummer niet zichtbaar op de specificaties die andere klanten van hun aanbieders ontvangen.
HalloÂ
https://www.mijnnummervermelding.nl/
Daarin kun je precies aangeven wat wel en niet zichtbaar mag zijn bij de verschillende media.
Als je vanaf je telefoon tijdens het bellen je nummer niet zichtbaar wilt hebben kun je dat in je mobiel regelen.
Succes.
Â
BedanktÂ
Â
BedanktÂ
Â
Graag gedaan
Â
Hi
Bedankt voor je bericht.Â
Ik zie dat
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.