.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn nummer afschermen?

  • 11 October 2016
  • 4 reacties
  • 1849 Bekeken

Badge
Wil mijn 06 nr afschermen
icon

Beste antwoord door Ilias 12 October 2016, 10:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je hier iets aan?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-zet-ik-nummerherkenning-uit-216
Badge
dank voor jouw reactie maar dat is eenmalig ik wil dat mijn nummer niet kan worden gevonden in gidsen (electrosch)
Reputatie 7
Dat kun je doen in je Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens en dan onderaan bij Nummervermelding kun je dit wijzigen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Henry Greenways,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Het is hartstikke begrijpelijk dat je jouw 06-nummer wilt afschermen en dat je niet teruggevonden wilt worden in een telefoongids. Daarom kan je bij Simyo heel gemakkelijk nummervermelding uitschakelen.

Zoals RicoK heeft aangegeven kun je nummervermelding uitschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Nummervermelding. De status staat er ook bij. Zo staat bij mijn aansluiting 'Je nummer wordt nu niet vermeld'.

Wat betreft het niet laten weergeven van je nummer als je iemand belt, dit kan niet via Simyo ingesteld worden. Dit kan enkel via het toestel. Ik raad je hierbij aan om de handleiding van je telefoon te raadplegen. Ik kan je wel alvast meegeven hoe je dit doet voor de Samsung en de iPhone.

Bij de Samsung kan je nummervermelding bij het uitbellen uitschakelen door te gaan naar de Instellingen > Oproepen > Meer instellingen > Mijn beller-id tonen. Hier kun je aangeven dat je jouw nummer verborgen wilt hebben.

Bij de iPhone is het ook mogelijk om je nummer te verbergen bij uitgaande oproepen. Dit kun je doen via Instellingen > Telefoon > Nummerherkenning.

Heb je nog vragen, Henry Greenways?

RicoK en Scotsman, bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,
Ilias

Reageer