Skip to main content
Hallo,



Ik heb ondertussen al zo'n 3 of 4 keer nummerbehoud aangevraagd, die is alleen iedere keer afgewezen en ik het is erg onduidelijk waarom.

Ik ben het zat en wil geen aanvraag meer doen op nummerbehoud.

Hoe keer ik dit om zodat mijn Simyo simkaart gebruikt kan worden op de datum dat mijn huidige abonnement bij Hi is afgelopen?



Mvg, Nikki
Hoi Nikki1, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo!



Je topic heb ik even verplaatst naar het subforum Nummerbehoud, zodat klanten met een zelfde vraag makkelijker een antwoord kunnen vinden :)



Ik zie dat het verzoek voor je nummer iedere keer wordt afgewezen, omdat je nog wat te vroeg bent met het verzoek.



We kunnen maximaal 60 dagen van tevoren een verzoek doen voor je nummer. Uit de verzoeken die je hebt gedaan, meen ik te begrijpen dat je abonnement bij Hi t/m 6-11-2014 loopt, klopt dat?



Het laatste verzoek hebben we op 2-9 voor je gedaan, dat verzoek zat helaas nog net buiten de termijn van 60 dagen. Maar als je nu nogmaals een verzoek door ons laat doen, verwacht ik dat 'ie wel goedgekeurd zal worden :)



Mocht je toch willen afzien van Nummerbehoud, dan raad ik je aan op de dag dat je huidige abonnement wordt beëindigd even contact met ons op te nemen om de aanvraag voor Nummerbehoud te annuleren, dan zullen binnen een uur je bundels bij ons actief worden met het nummer dat je van ons hebt gekregen.



Overigens, als je besluit af te zien van Nummerbehoud zal je wel zelf even je abonnement moeten opzeggen, omdat wij alleen je abonnement opzeggen wanneer we je 06-nummer daadwerkelijk overnemen.



Ik hoor het graag van je als je nog vragen en/of opmerkingen hebt! 🙂
Hallo Kim,



Ik heb bij Hi mijn abonnement al opgezegd en er werd mij duidelijk gemaakt waarom mijn aanvraag steeds werd afgewezen.

Mijn abonnement zou de 28e van deze maand afgelopen zijn. Ik zal dan contact opmenen met Simyo over het activeren van mijn abonnement bij hun.



Bedankt voor het reageren!



Mvg, Nikki
Hi Nikki1,



We horen dan van je wanneer je bundels in mogen gaan 🙂

Reageer