Kan FDN niet uitschakelen, wordt gevraagd om puk 2 code?
Als ik een nummer bel dan krijg ik melding kan niet verzenden
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Even wat vragen.
Welk merk en model toestel heb je?
Heb je dit ineens?
Lees dit topic eens door. Soortgelijk probleem. Deze klant kreeg een nieuwe simkaart al denk ik dat een nieuwe simkaart niet nodig was. Het is namelijk een toestelinstelling.
Even wat vragen.
Welk merk en model toestel heb je?
Heb je dit ineens?
Lees dit topic eens door. Soortgelijk probleem. Deze klant kreeg een nieuwe simkaart al denk ik dat een nieuwe simkaart niet nodig was. Het is namelijk een toestelinstelling.
Hoi Tonimacaroni,
Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je die melding nu krijgt, ik snap dat je graag een oplossing ziet.
Heb je het topic gelezen dat Ray vanmorgen met je hebt gedeeld? Hierin kun je alles lezen over hetzelfde probleem, het betreft inderdaad een toestelinstelling. Kun je aan de hand van dit topic een oplossing vinden?
@ Ray, bedankt voor het delen!
Groetjes,
Els
Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je die melding nu krijgt, ik snap dat je graag een oplossing ziet.
Heb je het topic gelezen dat Ray vanmorgen met je hebt gedeeld? Hierin kun je alles lezen over hetzelfde probleem, het betreft inderdaad een toestelinstelling. Kun je aan de hand van dit topic een oplossing vinden?
@ Ray, bedankt voor het delen!
Groetjes,
Els
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.