Hoi,
Wanneer ik gebeld word en ik niet snel genoeg opneem, dan wordt de beller naar de voicemail doorgeschakeld. Ik wil de tijd waarin de telefoon overgaat -voordat naar de voicemail wordt overgeschakeld- graag verlengen. Bij andere providers kon ik dat in het verleden aanpassen, maar ik ben vergeten hoe of waar. Op de Simyo site kan ik deze informatie helaas niet vinden. Is dit bij Simyo mogelijk? Zo ja, waar stel ik dat dan in?
Groet,
Patrick
Bladzijde 1 / 1
Hoi Patrick,
Het was vroeger mogelijk om de rinkeltijd te verlengen, dit is jammer genoeg niet meer mogelijk.
De enige mogelijkheid is je voicemail uit te schakelen door 12339 te bellen.
Het was vroeger mogelijk om de rinkeltijd te verlengen, dit is jammer genoeg niet meer mogelijk.
De enige mogelijkheid is je voicemail uit te schakelen door 12339 te bellen.
Hi Patrick,
Welkom op het Simyo Forum :)
Wat franswon zegt (bedankt voor je reactie!) klopt helemaal, het is helaas niet mogelijk om de rinkeltijd te verlengen. Door 12339 te bellen schakel je je voicemail uit. Dan zal de beller net zo lang een beltoon horen tot er wordt opgenomen. Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Niels
Welkom op het Simyo Forum :)
Wat franswon zegt (bedankt voor je reactie!) klopt helemaal, het is helaas niet mogelijk om de rinkeltijd te verlengen. Door 12339 te bellen schakel je je voicemail uit. Dan zal de beller net zo lang een beltoon horen tot er wordt opgenomen. Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.