.

Beantwoord

Hoe kan ik een voicemailcode instellen?

  • 17 January 2015
  • 1 reactie
  • 350 Bekeken

Badge
Ben sinds woensdag 15 /01/2015 prepaid gebruiker van Simyo. Belde vicemail 1233 en drukte bij de taal instelling per ongeluk op 2 in plaats van 1. Kwam daardoor bij de engelstalige instelling voor het invoeren van een code van minimaal 4 cijfers. Daarna wordt me gevraagd 1 of 2 in te voeren. Na een 1 te hebben ingevoerd om de code te accepteren blijft de vraag zich herhalen en wordt de verbinding na 3 pogingen verbroken.
Hoe kom ik terug in de taalkeuze 1  om ingesproken berichten te beluisteren. Moet ik dan eerst het hele menu afwerken? Dan is mijn beltegoed snel op.
Wie geeft de GOUDEN TIP?  Alvast bedankt. Peter
icon

Beste antwoord door Ali 19 January 2015, 11:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Peter Maria Antonius Huf,

Welkom op het forum.


Ik heb je vraag verplaatst naar het Bellen subforum. Hier staan meer vragen over voicemail en kunnen andere bezoekers je vraag makkelijker vinden.

Jammer om te horen dat je nog geen gebruik kunt maken van je voicemail. Het lijkt erop dat je de voicemailcode nog niet hebt ingesteld, want na de code kan je nog een welkomstbericht inspreken.

De eerste keer dat je naar 1233 belt loop je eenmalig de stappen door om je voicemailbox in te stellen. Je begint inderdaad met het kiezen van de taal vervolgens word je gevraagd om een voicemailcode samen te stellen.

De code kan bestaan tussen de 4 en de 10 cijfers. Nadat je de cijfers hebt ingevoerd druk je op # om de code te bevestigen. Als de code eenmaal is ingesteld ontvang je deze direct per sms op je telefoon. Zou je nogmaals willen proberen om een code op te geven gevolgd door een # ?


Laat je ons weten of het je gelukt is?

Reageer