.

Beantwoord

Hoe kan ik doorschakelen uitzetten op een Samsung S5?

  • 3 February 2017
  • 6 reacties
  • 1458 Bekeken

Mijn Samsung S5 gaat maar heel kort over. Het scherm geeft aan dat hij is doorgeschakeld. Voice mail staat uit. Hoe die schakeling ongedaan maken?
icon

Beste antwoord door franswon 3 February 2017, 21:15

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Fientje63,

Met ##002# gevolgd door de bel/zend toets worden alle doorschakelingen gedeactiveerd.

Op https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-werkt-doorschakelen-2490 vind je een overzicht van de doorschakelcodes.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Fientje63,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je niet wist hoe je het doorschakelen uit kon zetten. Zoals franswon al zei, kan dit dus door naar ##002# te bellen. Laat je het ons weten of het gelukt is?

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
het probleem bleek te zitten in de voicemail. deze had ik via voicemail op de telefoon uitgezet, dit bleek onvoldoende. nu staat de voicemail uitgeschakeld via de simyo app.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fientje63,

Ik ben blij dat het probleem is opgelost voor jou! 🙂 Toch wel gek dat je telefoon dan zo kort over ging. Wat versta je onder kort? Het uitzetten van je voicemail verlengt de tijd waarin je toestel overgaat natuurlijk heel veel!

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
kort is een seconde of 20. anderhalve ringtone. alleen op te nemen als je er pal naast zat.

groet, fientje
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Fientje63,

Als het alleen op te nemen is als je er pal naast zit, is dat inderdaad erg kort. Gelukkig heb je er nu geen last meer van :)

Groetjes,
Caspar

Reageer