Skip to main content
Vorige week de prepaid kaart van Simyo geactiveerd en na 2 dagen ontving ik het eerste nepbericht van ING. Een bericht waarin staat dat ik aandelen heb gekocht en met een link. Ben al bij de ING bank geweest en die gaven aan dat dit niet van hun kan zijn. Ik krijg nu bijna dagelijks dergelijke berichten. Hoe kan ik deze berichtestroom stopzetten? Uiteraard verwijder is ze steeds zonder te openen. Hoor graag mogelijke oplossingen.

Groet,

Geus2.2
Wat ik op een ander forum geleerd heb... Zo goed mogelijk cookies weigeren en wissen.

Verder op je telefoon ze blokkeren.



Dus bij browser instellingen sowieso cookies accepteren behalve van derden en regelmatig - echt REGELMATIG wissen.



Berichten blokkeren van die afzender.
Dank je wel!
Hoi Geus2.2,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat ontzettend vervelend dat je lastig wordt gevallen met deze sms'jes. Ik kan me goed voorstellen dat je dit graag wilt stoppen.



De tips van Friesian komen in dit geval goed van pas! Ik heb voor de zekerheid in het systeem gekeken of je niet per ongeluk aangemeld bent voor een betaalde smsdienst. Dit is gelukkig niet het geval. Hebben de tips van Friesian geholpen en ben je nu af van de constante stroom aan sms'jes? We horen het graag!



@Friesian, bedankt voor je antwoord!



Groetjes,

Angela

Reageer