Skip to main content
Hallo,

Ik ben van Ben overgestapt naar simyo met nummer behoud. Dit is al een paar maanden geleden gebeurt.

Soms komt het voor dat ik een sms stuur en dat bij de geadresseerde een totaal ander nummer staat. Ik gebruik mijn abbonnement zakelijk en kan dit soort rare situaties niet gebruiken. Het veroorzaakt alleen maar verwarring.

Buiten dit feit om heb ik nog steeds heel traag internet en slecht bereik.

Antwoorden dat het aan mijn toestel ligt heb ik niks aan want dat is niet het geval! (gecheckt).
Hoi jessevan,



Ik ben benieuwd of je de internet snelheid op een bepaalde plek ervaart of op meerdere plekken? Als je het op een bepaalde plek ervaart, wil ik je vragen de postcode door te geven. Dan kan ik een postcodecheck doen en zo nagaan hoe de dekking op die plek is. Ik zou graag wat meer informatie willen weten m.b.t. je vraag over je smsjes.



- ziet de ontvanger altijd hetzelfde 'andere' nummer staan?

- welk nummer ziet de ontvanger staan?

- komt dit voor bij 1 of meerdere ontvangers?



Ook ben ik benieuwd naar welk toetel je nu gebruikt en welke je hebt geprobeerd.



Groetjes,



Alex
Het internet is altijd even langzaam download 106kbits/s upload 77kbits/s.

Het toestel haalt bij lange na niet de simyo gegeven: De downloadsnelheid  van 2 Mbps en de uploadsnelheid van 384 Kbps.

Waarschijnlijk komt dit doordat 3g uit staat. Wanneer 3g aan staat heb ik geen bereik! Wat moet ik hier nou mee!!!!

De ontvanger ontvangt sporadisch het oude tijdelijke nummer van simyo 06*. Dit is gewoon nog niet opgelost na het nummerbehoud.
Hoi jessevan,



Als je 3G aan hebt staan, zal de verbinding sneller zijn. Heb je helemaal nergens bereik als je 3G aan hebt staan?



Kun je ook aangeven van welk toestel je gebruik maakt? Dan kan ik je wellicht ook helpen met het telefoonnummer dat anderen mensen die zien krijgen.



Groetjes,



Alex

Reageer