Skip to main content
Ik heb nog 89 belminuten in mijn bundel.

Nu heb ik vanmiddag een paar minuten gebeld en deze minuten komen te staan in de "buiten mijn bundel" kolom.

Ik heb nog maar twee keer gebeld en beide keren naar hetzelfde nummer.

Waarom wordt dit niet gewoon van mijn huidige bundel afgehaald?
was dit een vast of 06 nummer of een 0900 of ander service nummer?
Dit was een vast nummer in Nederland. Geen 06 of speciaal nummer, gewoon 2x gebeld naar mijn ouders.
Hoi Pwm,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat gek dat je ineens buitenbundel kosten ziet staan. Ik kan me voorstellen dat je hier wat meet duidelijkheid over wilt.



Ik heb jouw verbruik bekeken en hier zie ik 3 gesprekken naar vaste nummers naar voren komen. Dit zijn tot nu toe de enige gesprekken die jij hebt gevoerd. Alle 3 de gesprekken zijn netjes binnen jouw belbundel gevallen.



De enige buitenbundel kosten die ik zie staan, zijn de kosten voor een sms´je naar een buitenlands nummer. Zou jij een printscreen willen sturen van de kosten die jij ziet staan? Dan kunnen wij nakijken waar het mis gaat.



@Raytje, bedankt voor het meedenken :)



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,

Ik heb deze vraag ook via de mail gestuurd naar Simyo.

Als antwoord gaven ze dat dit inderdaad een bericht was buiten de bundel en geen telefoongesprek.

Dit is waarschijnlijke een activatie bericht geweest voor de app Facetime.

Verder zie ik geen bijzonderheden meer, dus heb ik antwoord op mijn vraag.

Bedankt. Groetjes Petra
Hoi Pwm,



Gelukkig hebben we beide een uniform antwoord gegeven 😉 Het is natuurlijk super dat er verder geen kosten buiten je bundel om gemaakt zijn. Hier zit je natuurlijk niet op te wachten.



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer