Skip to main content

.

Als iemand mij een app stuurt terwijl ik niet thuis ben (g3 staat aan) komt deze bij mij niet binnen.

Zodra ik weer thuis kom ontvang ik via wifi de app.

Onder H+ en G3 knippert alleen het rechter pijltje.

Wat staat er niet goed.



Groet, Peter
Heb je dit altijd gehad of is dit sinds kort? Is het alleen met appen?
Ik heb sinds 1 juli een abonnement bij Simyo. Het is gelijk begonnen. Alleen met appen.
Check voor de zekerheid even je APN instellingen met behulp van toestelhulp.

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/



Herstart je telefoon maar wacht een minuut of 10 met weer aanzetten.



Mocht dit alles niet werken heeft je simkaart wellicht een reset nodig maar dat kan alleen Simyo doen. Die pakken dit vanzelf op 🙂
Helaas, alles gedaan wat er moest gebeuren, maar het werkt nog steeds niet.

Nu afwachten op een reactie van Simyo of ze apart benaderen ?
Afwachten, ze reageren op werkdagen doorgaans binnen een dag. Maar als er haast bij is 1200 bellen.
Hoi Admsterk,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je jouw Whatsappberichtjes niet binnenkrijgt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je gaf net aan dat je dit probleem alleen bij Whatsapp ervaart. Klopt het dan dat andere websites en apps wel gewoon mobiele internetverbinding kunnen maken?



Ik ben ook heel benieuwd naar welk toestel jij hebt! Het zou namelijk zo kunnen zijn dat Whatsapp specifiek geen toestemming heeft om gebruik te mogen maken jouw MB's. Als ik weet welk toestel je hebt, kan ik je precies vertellen hoe je deze instelling kunt veranderen.



Mocht dit het ook niet verhelpen, gaan we gewoon samen op zoek naar een andere oplossing! We komen er wel uit 🙂



Hou je me op de hoogte?



@ Raytje: Dankjewel voor je input!



Groetjes,

Jihane
Hallo,

Ook internet werkt alleen via Wifi. Omdat ik het toestel pas 2 dagen had en veel thuis ben, waar ik Wifi heb, was het me nog niet opgevallen dat buiten huis ook internet niet werkt.

Ik heb een Samsung Galaxy S4 mini.



Groet, Peter.
Heeft u mijn reactie ontvangen ?
Ik kan alle reacties lezen tot en met reactie 8. Dus ja simyo ook.
Hoi Admsterk,



Wat vervelend dat blijkt dat je internet het helemaal niet doet! Mijn collega is vanochtend naar mij toegelopen om me te vertellen dat je gebeld had. Hij heeft toen een reset op jouw simkaart uitgevoerd. Dit bleek niet te helpen. Hierna heeft hij ook onze netwerkspecialisten geraadpleegd, maar zij vertelden hem dat alles netwerktechnisch goed staat.



Jij kwam er later achter dat je een toestel hebt waar een simlock op staat. Betekent dit dan dat je ook niet kunt bellen en SMS'en? En werken andere simkaarten ook niet in je telefoon? Vraagt je toestel om een pincode wanneer je 'm aanzet?



Hoe meer informatie ik heb, hoe gerichter ik een oplossing kan zoeken. Voor nu klinkt het alsof de eerste stap moet zijn dat je je toestel simlockvrij maakt.



Hou je mij op de hoogte?



Groetjes,

Jihane
Even een kleine aanvulling, Als je toestel een simlock heeft zullen simkaarten van de provider waarvan de simlock is wel, en andere simkaarten niet werken.

Uit mijn simlock periode: volgens mij is het zelfs zo dat bv een simlock op telfort prepaid er voor zorgt dat telfort prepaid

wel, en telfort abonnement niet werkt.



Ik zou trouwens niemand meer aanraden om een toestel met simlock te nemen. Keuze genoeg in simlockvrije toestellen.

Maar dat is een andere discussie.
Beste Jihane,



Ik heb overleg met Vera gehad.

De sim kaart door een telefoonwinkel in een andere telefoon laten zetten.

Daar werkte die wel. Dus ligt het aan het toestel.

Hij gaat nu eerst de telefoon repareren.

Als het lukt zal ik je berichten.



Groet, Peter.
Hoi Admsterk,



Dankjewel voor de terugkoppeling! Dat stel ik op prijs 🙂 Veel succes met je toestel, en ik ben benieuwd naar de voortgang! Hou je ons op de hoogte?



@ Wimj12; Dankjewel voor je input!



Groetjes,

Jihane

Reageer