Skip to main content
Al sinds ik sinds augustus met Simyo bel, klagen anderen steen en been dat ik zeer slecht te verstaan ben. Zelf hoor ik de ander altijd uitstekend. Op dit forum lees ik dat het heel misschien helpt om de Simkaart te resetten. Kunt u dit voor mij doen? Of heeft u een betere suggestie?
Hoi S000275,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is lastig! Als je gebeld wordt wil je natuurlijk een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren.



Een reset kan dit probleem verhelpen dus bij deze heb ik dit voor je uitgevoerd. Om dit af te ronden mag je jouw telefoon uitzetten en na 10 minuten opnieuw opstarten. Ik hoop dat dit direct de oplossing is voor je. Laat je dit weten?



Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen we verder moeten kijken. Ik wil dan graag weten of je dit probleem op 1 locatie ervaart op op meerdere? Mocht het op 1 locatie zijn, is dit dan binnen of buiten het huis?



Als laatste wil ik graag weten of je jouw simkaart kunt testen in een andere telefoon. Heb je dit probleem dan ook?



Alvast bedankt voor de extra informatie 🙂 Houd je mij op de hoogte?



Groetjes,

Angela
Helaas, de reset heeft niet geholpen. Ik ervaar het probleem overal, zowel binnenshuis als buitenshuis. Ik kan de sim-kaart niet in een ander toestel testen, omdat die voor de gewone of micro-sim zijn, en niet voor de nano-sim. Wél heb ik de indruk dat het niet aan het toestel ligt, omdat de kwaliteit wel goed is als ik bel via VoiP (Skype).
Hoi S000275,



Bedankt voor je duidelijke bevindingen 🙂. Dit helpt ons verder met het zoeken naar het probleem. Ik heb in dit geval het idee dat het aan jouw simkaart ligt, dus heb ik er zojuist eentje op de post gedaan 🙂. Binnen 2-3 werkdagen heb je 'm in huis. Laat je ons weten of dit verschil maakt?



Groetjes, Tiury
Hartelijk bedankt. Hopelijk lost dat het probleem op. Ik zal het laten weten.
Hoi S000275,



Dit moet helemaal goed komen 🙂. Alvast hartelijk bedankt dat je het ons wilt laten weten.



Groetjes, Tiury

Reageer