Skip to main content
ik heb geen service.ik heb wel nog beltegoed en ik heb hem geactiveerd,maar hij doet het niet wat kan ik doen?ik kan niet smsen en niet bellen.en als ik ga bellen staat er dat het mislukt is ,en als iemand mij wilt bellen lukt het niet .

wilt u mij a.u.b. helpen?
Hoi Lindsey020,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van jouw simkaart! Daar gaan we achteraan.



Ik zie dat jouw simkaart netjes actief is en dat je inderdaad genoeg beltegoed hebt. Ook zie ik dat er, nadat jij dit topic hebt geplaatst, sms'jes zijn verstuurd. Klopt het dat het probleem alsnog opgelost is nadat jij je vraag hebt gesteld?



Normaal zou ik je simkaart een reset geven, maar dat wil ik nu nog even niet doen. Stel dat jouw probleem al opgelost is, zal dit ervoor zorgen dat je van het netwerk wordt gehaald en je jouw telefoon opnieuw moet opstarten. Een onnodige handeling als alles gewoon netjes werkt 😉



Laat je het weten?



Groetjes,

Angela
ik heb soms geen service maar nu wel bedankt 🙂 😃
Hoi Lindsey020



Yes, dat is het antwoord waar ik op hoopte 😉 Fijn om te zien dat je nu gewoon service hebt en je simkaart kunt gebruiken. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat je het dan ook weten?



Groetjes,

Angela

Reageer