Skip to main content
Mijn voicemail staat uit en deze wil ik ook niet gebruiken. Afgelopen dinsdag heeft iemand mij gebeld en die sprak toch de voicemail in (wat dus niet zou mogen kunnen). Buiten 't feit dat ik het best zonde vind van de belkosten die ik maakte in een zinloze poging het bericht af te luisteren, wil ik die voicemail niet. Kan dit ook echt helemaal echt uitgezet worden?
Hoi 14peter,



Welkom op het Simyo forum! :)



Ik kan het me voorstellen dat je vreemd op kijkt als je een voicemail bericht ontvangt, terwijl je denkt dat je voicemail uit staat. Ik heb het voor je nagekeken, en ik zie dat bij jou de voicemail helemaal niet uit staat. Daarom heeft deze persoon een voicemail bericht in kunnen spreken.



Om je voicemail uit te zetten, kun je bellen naar 12339. Zodra je dit hebt gedaan, kan niemand meer een bericht inspreken. Mocht je hem vervolgens ooit weer aan willen zetten, kun je bellen naar 12331.



Laat je weten of het is gelukt?



Groetjes,

Samantha
Maar dat heb ik 10 maart ook al gedaan. Dus kennelijk werkt dat niet zoals het hoort.
Hoi 14Peter,



Dat is niet de bedoeling! Deze optie hoort natuurlijk netjes te werken. Jij bepaalt immers zelf of je de voicemail wilt gebruiken of niet. Om deze reden heb ik deze optie in ons systeem voor je uitgezet. Na het uit- en aanzetten van je telefoon, kan de voicemail niet meer ingesproken worden. Wil je toch wel weer gebruik maken van deze mogelijkheid? Dan mag je ons een berichtje sturen. Omdat ik de optie op het netwerk uitgezet heb voor je, kun je hem zelf niet meer aanzetten.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer