Mijn man en ik hebben beiden al een aantal jaren een sim only van Simyo en we hebben tot voor kort nooit enige problemen bij Simyo gehad. Sinds een week of 3 echter valt de telefoonverbinding steeds weg. Zowel bij mijn man als bij mij. We hebben een Iphone 4S en Iphone 5. We bellen voornamelijk vanuit huis, er is echter niets veranderd wat eventueel zou kunnen storen.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Graag uw reactie, bij voorbaat dank.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Cora61,
Wat vervelend dat de verbinding steeds wegvalt! Lijkt me heel storend! Ik zal meteen een reset uitvoeren op jouw simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!
Ervaren jullie dit probleem overal? Of alleen thuis/in de woonplaats? Dat is ook nog belangrijke informatie, voor het geval ik contact moet opnemen met de netwerkspecialisten hierover. Want dat is precies wat ik ga doen, als het probleem nog niet opgelost is na de reset.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Wat vervelend dat de verbinding steeds wegvalt! Lijkt me heel storend! Ik zal meteen een reset uitvoeren op jouw simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!
Ervaren jullie dit probleem overal? Of alleen thuis/in de woonplaats? Dat is ook nog belangrijke informatie, voor het geval ik contact moet opnemen met de netwerkspecialisten hierover. Want dat is precies wat ik ga doen, als het probleem nog niet opgelost is na de reset.
Hou je me op de hoogte?
Groetjes,
Jihane
Hartelijk dank Jihane voor je reactie. Ik heb inmiddels mijn telefoon een kwartiertje uitgezet en weer aangezet. Ik ben benieuwd of het probleem met de reset is opgelost. Uiteraard hou ik je op de hoogte!
Groetjes, Anita
Groetjes, Anita
Hoi Cora61,
Graag gedaan namens mijn collega. Hopelijk is het probleem hiermee opgelost.
In dat geval wil ik je man adviseren ook even contact met ons op te nemen, zodat we ook zijn simkaart een reset kunnen geven!
Groetjes,
Sean
Graag gedaan namens mijn collega. Hopelijk is het probleem hiermee opgelost.
In dat geval wil ik je man adviseren ook even contact met ons op te nemen, zodat we ook zijn simkaart een reset kunnen geven!
Groetjes,
Sean
Groetjes, Anita
Hallo Jihane, het lijkt erop dat de problemen zijn opgelost. Dank voor je hulp.
Mochten de problemen zich opnieuw voordoen, dan laat ik dat weten.
Groet, Anita
Hoi Cora61,
Super! Heel graag gedaan 🙂
Groetjes,
Jihane
Super! Heel graag gedaan 🙂
Groetjes,
Jihane
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem als Cora 61 dat mijn verbinding weg valt tijdens het bellen.
Kan mijn sim ook gereset worden als mogelijke oplossing voor mijn probleem?
Bij voorbaat dank!
Ik heb het zelfde probleem als Cora 61 dat mijn verbinding weg valt tijdens het bellen.
Kan mijn sim ook gereset worden als mogelijke oplossing voor mijn probleem?
Bij voorbaat dank!
Hoi Ron63,
Welkom op 't forum.
Wat vervelend dat jouw verbinding wegvalt tijdens het bellen. Heb je dit bij elk gesprek?
Ik heb in ieder geval je simkaart gereset. Doe zelf even voor tien minuten je toestel uit en kijk daarna of het is verbeterd. Ik hoor graag van je!
PS: Voortaan kan je beter een eigen topic aanmaken. Zo houden we het forum overzichtelijk en word je ook sneller geholpen.
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum.
Wat vervelend dat jouw verbinding wegvalt tijdens het bellen. Heb je dit bij elk gesprek?
Ik heb in ieder geval je simkaart gereset. Doe zelf even voor tien minuten je toestel uit en kijk daarna of het is verbeterd. Ik hoor graag van je!
PS: Voortaan kan je beter een eigen topic aanmaken. Zo houden we het forum overzichtelijk en word je ook sneller geholpen.
Groetjes,
Caspar
Hallo,
Bedankt voor je reactie heb mijn telefoon uitgeprobeerd en volgens mij zijn de klachten verholpen. :D
bedankt hiervoor!
De tip van de eigen topic aanmaken zal ik onthouden.
Groetjes Ron
Bedankt voor je reactie heb mijn telefoon uitgeprobeerd en volgens mij zijn de klachten verholpen. :D
bedankt hiervoor!
De tip van de eigen topic aanmaken zal ik onthouden.
Groetjes Ron
Hoi Ron63,
Wat fijn dat je probleem door de reset is verholpen! Graag gedaan namens Caspar :)
Groetjes,
Samantha
Wat fijn dat je probleem door de reset is verholpen! Graag gedaan namens Caspar :)
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.