Skip to main content

.

Vraag

Hoe kan bundelvoordeel van Simyo compleet vervallen?

  • 28 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Hoi.

Ik ontvang van Simyo deze e-mail, dezelfde voor meerdere telefoonnummers:

“Helaas voldoe je met telefoonnummer *** niet meer aan de voorwaarden van Simyo Compleet.

Dit betekent dat je per 1-11-2024 geen bundelvoordeel meer ontvangt. We sturen je hier op de dag zelf nog een sms over.

Als je in de toekomst weer voldoet aan de voorwaarden, kun je natuurlijk direct weer Simyo Compleet activeren.

Vriendelijke groet,

Simyo

Ik heb hier een aantal vragen over:

  1. Hoezo “niet meer”? Ik begrijp dat dit iets met “KPN thuis” te maken heeft maar ik heb thuis nooit een KPN aansluiting gehad en zit wel al jaren bij Simyo.
  2. Hoe kan ik überhaupt het "Simyo Compleet” abonnement hebben, als ik kennelijk niet aan de voorwaarden voldoe, en dit ook nooit gedaan heb?
  3. Wat worden de nieuwe kosten dan?
  4. Mocht ik het hier niet mee eens zijn, kan ik nog terug naar mijn/onze oude abonnementen?
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

JanD
  • Consultant
  • 786 reacties
  • 28 oktober 2024

Hallo @Herco met bundelvoordeel wordt bedoeld dubbele data en belminuten, die zouden vervallen omdat je niet (meer) aan de voorwaarden (tevens klant van KPN met thuisabo) voldoet.

De prijs blijft dus gelijk.

 


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 29 oktober 2024

Ok, dank, dan wacht ik het even af.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2371 reacties
  • 29 oktober 2024

Hoi @Herco,

Bedankt voor je bericht. Als klant kan je in aanmerking komen voor simyo compleet als je een thuis abonnement hebt van KPN, Telfort of XS4ALL.

Is dit recentelijk gewijzigd of heb je nooit één van deze thuis aansluitingen gehad? Het is namelijk wel erg vreemd als je nooit één van deze thuis aansluitingen zou hebben gehad maar simyo compleet wel actief was 😅.

Het klopt inderdaad wat @JanD (bedankt!) zegt. De prijs blijft hetzelfde, alleen de dubbele bundels komen te vervallen. 

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 10 december 2024

Ik heb precies hetzelfde..hier is niks veranderd en nu opeens dit. Heb net het abonnement verlengd..


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2371 reacties
  • 11 december 2024

Hoi ​@Lady-anne,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je ook dit bericht hebt ontvangen en je geen KPN thuis abonnement hebt! 

Ik zal dit intern even voorleggen bij de juiste afdeling zodat zij dit even kunnen onderzoeken. 

Excuses voor de verwarring.

Groetjes.
Amy


Reageer