Skip to main content

.

Ik wil graag overstappen naar een andere provider, omdat ik een mooie aanbieding heb gevonden. Simyo is verder helemaal top hoor :-)

Maar ik wil hierbij mijn nummer behouden. Ik moest aangeven bij wie ik zat, telefoonnummer en simkaart. MAar ook of ik contractvrij ben. Als ik ja invul, gebeurt er niks. Als ik nee invul, dan moet ik een datum geven.

Ik heb een bundel die ik maandelijks kan aanpassen, telefoon ooit zelf los aangeschaft. Wat moet ik dan invullen bij contractvrij? Want als ik een datum moet geven, dan heb ik geen idee welke datum ik moet opgeven. Enige datum die ik kan vinden is wanneer de nieuwe maand ingaat.

En opzeggen via mijnsimyo hoeft niet, omdat de andere provider dit dan voor je doet.. Ik snap er niet zo veel meer van :-(

Alvast bedankt voor de reactie!
Hoi Miies,

Jammer dat je weg wilt gaan bij Simyo. Omdat we je liever willen behouden ga ik je daarom hier ook niet mee helpen! ;)

Dat was een grapje natuurlijk. Wanneer je een maandelijks opzegbaar contract hebt, kun je gewoon invullen dat je contractvrij bent. De andere provider zal je nummer dan zo snel mogelijk overnemen van ons. Dit is de normale gang van zaken. Om het zeker te weten zul je dit aan je nieuwe provider moeten navragen. Zij weten natuurlijk precies hoe het werkt. Is het zo duidelijk voor je?

Groetjes,

Caspar

Reageer