Skip to main content

Vanmorgen heb ik een mail gehad dat mijn nummer is overgegaan naar simyo. Ik heb de tijdelijk sim in mijn foon gedaan hij was al geactiveerd. Alleen kan ik nog steefs niet bellen.

Doe ik iets verkeerd of moet er bij simyo nog iets gebeuren.

Ik heb 2 uur geleden ook al een app gestuurd

Hoi @RobVeter,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je nummer eindelijk is overgezet naar Simyo 😄!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je je simkaart nog moet activeren via Mijn Simyo. Je kunt inloggen via onze app of website met je 06-nummer en wachtwoord, deze heb je per e-mail ontvangen. Zodra je bent ingelogd zie je een blauwe knop met “aan de slag”, hier klik je dan op. Verder kun je het proces doorlopen en de pin- en pukcode ontvang je dan binnen enkele minuten in een aparte mail. 

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben hierover, laat het dan weten!

Groetjes,
Roeqajja


Ik ben al ingelogd ik had de simkaart al geaktiveerd. Als ik in de app ga zie ik Geen blauwe knop. 

Kun jjj hem achter de schermen niet aktiveren?


En waar zou die knop precies moeten zitten.?


Hoi @RobVeter,

Bedankt voor je reactie. Ik kan je simkaart helaas niet op de achtergrond activeren, dit kun je echt alleen zelf doen via Mijn Simyo. Ik zie dat je simkaart nog niet geactiveerd is. Zou je het anders via de website kunnen proberen? Zodra je je simkaart hebt geactiveerd ontvang je een bevestigingsmail hiervan met je pin-en pukcode.

Ik hoor graag van je of het is gelukt zo!

Groetjes,
Roeqajja


Kun jij eens kijken hij is nu als het goed is geaktiveert.

Dank je wel


Hi @RobVeter,

Ik zie dat het is gelukt! Je simkaart is helemaal klaar voor gebruik, je kunt de pincode vinden in de e-mail die je hebt gekregen van ons. Welkom bij Simyo! 😊

Groetjes,
Roeqajja


Reageer