Skip to main content
Hetzelfde bericht wordt soms 2, 3, zelfs 4 keer verzonden. Worden die extra keren ook in rekening gebracht?
Hoi hvh, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je sms'jes vaak meerdere keren worden verzonden! Helaas kan ik niet 1,2,3 checken of deze sms'jes ook in veelvoud in rekening worden gebracht zonder concrete voorbeelden. Zou je een test sms kunnen sturen en het tijdstip hiervan noteren? :)



Hoe dit precies kan durf ik zonder test ook nog niet te zeggen.
Naar wie moet ik dat sturen?
Hoi hvh, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je sms'jes vaak meerdere keren worden verzonden! Helaas kan ik niet 1,2,3 checken of deze sms'jes ook in veelvoud in rekening worden gebracht zonder concrete voorbeelden. Zou je een test sms kunnen sturen en het tijdstip hiervan noteren? :)



Hoe dit precies kan durf ik zonder test ook nog niet te zeggen.



Naar wie moet ik dat sturen?
Naar een willekeurig iemand. Kennis of vriend of familie. Gewoon om even te testen of deze SMS ook meerdere malen wordt verzonden.
Hoi hvh,



Wat koorelle zegt klopt 😃 Bedankt voor je antwoord! Je stuurt de sms alleen even voor de test.



Hou je ons op de hoogte? 😮
Hoi hvh,



Wat koorelle zegt klopt 😃 Bedankt voor je antwoord! Je stuurt de sms alleen even voor de test.



Hou je ons op de hoogte? :o



Dat heeft weinig zin omdat de meeste berichten 1x worden ontvangen en zo nu en dan wordt een bericht 2, 3, of 4x ontvangen.
Hoi hvh,



Als ik het goed begrijp gebeurt het dus niet altijd. Wil je de eerst volgende keer aan ons doorgeven? Geef je hiervan het tijdstip aan ons door en de laatste drie cijfers van het 06-nummer? 🙂 We gaan het dan voor je onderzoeken.

Reageer