Skip to main content
'ik heb op 30 oktober mijn zoon overgezet van prepaid naar sim only. (500 min/sms) Hij had op dat moment een negatief beltegoed, dus ik dacht dat zal dan wel meteen afgeschreven worden tegelijk met de bundel die ik aangeklikt had. 1 cent is er afgeschreven, maar zijn beltegoed staat nu gewoon op 0,- Dit is nu 4 dagen geleden en nog kan hij NIET bellen. Ik probeer dus nu zijn beltegoed maar op te waarderen in de hoop dat hij zijn telefoon weer kan gebruiken! (die is erg belangrijk voor zijn werk)maar loop vast op het feit dat de site tijdelijk niet te gebruiken is! Hoe krijg ik in hemelsnaam zijn telefoon weer "op gang" ?'.
Hallo Volvobm,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je niet meer kan bellen.

Ik verwacht het volgende, de aansluiting heeft een eenzijdige blokkade i.v.m. het beltegoed.

Wil je dit eigenlijk morgen voor 12:00 uur nog geregeld hebben kan je het beste even telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

Het verwerken en beantwoorden van zo'n bericht op het forum duurt toch ongeveer 24 uur zoals ook beschreven is op de klantenservice pagina. Een beller is in jou geval sneller.
Hoi VolvoBm,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat leuk dat je voor jouw zoon een Sim Only Abonnement gekozen hebt. Dat je nu graag wilt weten hoe hij weer kan bellen kan ik begrijpen.



Ik heb het in het systeem nagekeken voor je. Hier zie ik dat je ondertussen hebt opgewaardeerd, en dat zijn simkaart weer actief is. Dat is gelukkig al weer goedgekomen. Daarnaast zie ik op 30 oktober een koppeling van een banknummer. Er is nog geen bestelling voor een Sim Only Abonnement gedaan.



Heb jij de stappen helemaal doorlopen, de bundels gekozen en als laatste gekozen voor de knop 'bevestigen'? Dit zie ik nu nog niet terug. Mocht je de stappen nog niet helemaal afgerond hebben, dan wil ik je aanraden dit alsnog te doen via Mijn Simyo. Dan zal zijn Sim Only Abonnement zo snel mogelijk in kunnen gaan. Houd je mij op hoogte?



Belangrijk puntje: Dit bericht is gebaseerd op het telefoonnummer waarmee jij ingelogd bent op het forum. Mocht dit niet het nummer van jouw zoon zijn, gaan bovenstaand verhaal natuurlijk niet op 😉 In dat geval mag je mij een privébericht sturen met daarin het telefoonnummer van jouw zoon. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie zie je dan in beeld staan.



@Maikel.twinnie, bedankt voor het meedenken :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'. Daar past jouw vraag beter!



Groetjes,

Angela
ik heb dit al een paar maal geprobeerd.

Ik klik op het blokje: per maand flexibel dat blokje kleurt oranje

volgende stap: 500 sms.min/per maand dat blokje kleurt oranje en daarin verschijnt een blauwe tekstballon met daarin €12,-

Vervolgens wil ik aanklikken: ja dit abonnement wil ik, maar daarna gebeurd er niets.

Ook kan ik niet naar stap 2 gaan om gegevens in te vullen. ( wat ik dus wel al gedaan had op 30 oktober)

Ik blijf dus vast hangen, want er komt nergens en beeld te staan dat ik iets moet bevestigen?

Rara wat te doen?
Hoi volvobm,



Het gevoel bekruipt me dat je toch een stap overslaat. Volgens mij moet je, als je geen internetbundel wilt, selecteren dat je geen internetbundel wilt hebben. Weet je zeker dat je elke stap hebt doorlopen?



Als dit het ook niet is, wil ik je vragen om het via een ander apparaat of browser te proberen.



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,

klopt wat je schreef, ik wilde geen internet, dus heb ook niet in dat rijtje gekeken.

Na jouw advies is het dus wel gelukt! Bedankt!
Hoi volvobm,



Top dat het met de tip van Tiury is gelukt! Graag gedaan. Fijn dat je het ook aan ons doorgeeft.



Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te bereiken 🙂

Reageer