Skip to main content
Ik wil mijn Simyo-nummer doorschakelen naar een ander nummer. Als ik dat doe naar een Nederlands nummer met *21*nummer#, dan werkt dat prima. Echter, als ik probeer door te schakelen naar een Frans nummer (beginnend met 0033 dus), dan krijg ik een melding "Request not completed".

Is er een mogelijkheid, en zo ja hoe, om dit wel voor elkaar te krijgen.
Ik weet niet of het kan. Houd rekening met het feit dat alle gesprekken die doorgeschakeld worden naar dat Franse nummer buiten de bundel vallen en je dus een flinke rekening kan krijgen. Mocht het wel kunnen kun je het volgende proberen.



Kijk eerst op je Mijn Simyo of bellen in en naar het buitenland aanstaat. Ga hier voor na het inloggen naar instellingen - netwerkinstellingen.



Verander de 0033 in +33



Maar ik betwijfel of het überhaupt kan naar een buitenlands nummer.
@Rayje

Bellen in en naar het buitenland staat aan.

En ook als ik *21*+336...# ingeef, dan krijg ik nog steeds dezelfde melding.
Ben bang dat het helaas niet mogelijk is om de reden die ik eerder schreef.
@Rayje

Het argument van (te) hoge kosten geld voor mij niet, aangezien ik maar zelden op dit nummer gebeld zal worden.

Kortom: ik zou het erg fijn vinden als het mogelijk zou zijn door te schakelen naar mijn buitenlandse nummer.
Hoi Ruud van der Ham, welkom op het Simyo forum :)



Helaas voor jou heeft Raytje helemaal gelijk in dit geval. Het is met een Simyo (of KPN aansluiting) niet mogelijk om gesprekken door te schakelen naar jouw buitenlandse nummer. Hier ben ik na veel proberen zelf ook achter gekomen een poosje terug.



Ik moet je in dit geval dus helaas teleurstellen 😞.



Groetjes, Tiury
In één van de forumberichten las ik dat wel mogelijk zou moeten zijn met een Sim Only abonnement, in tegenstelling tot een Prepaid. Als dat werkelijk zo is, dan stap ik over op Sim Only.

Graag bevestiging.
Hoi Ruud van der Ham, welkom op het Simyo forum :)



Helaas voor jou heeft Raytje helemaal gelijk in dit geval. Het is met een Simyo (of KPN aansluiting) niet mogelijk om gesprekken door te schakelen naar jouw buitenlandse nummer. Hier ben ik na veel proberen zelf ook achter gekomen een poosje terug.



Ik moet je in dit geval dus helaas teleurstellen 😞.



Groetjes, Tiury

Hoi ruudvanderham,



Het is helaas ook met een Sim Only niet mogelijk zoals Tiury al aangaf :(



Groetjes, Caspar

Reageer