Skip to main content
Hallo,



Mijn aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen, en ik denk dat ik de verkeerde provider heb ingevoerd.

Ik doe dit namelijk voor mijn oma, ze heeft een simkaart van Telfort, maar als je de telefoon opent staat er KPN....  Nu heb ik Telfort ingevoerd als provider en ik wil dit veranderen in KPN.... 

Nu kan ik wel het telefoonnummer en simkaartnummer veranderen, maar niet de provider...



Wie kan mij helpen?!?!?



Dankuuuuuuuuuuuuu!
Hoi HELP! Welkom op het Simyo forum 🙂



Wat tof dat je dit voor je oma regelt 🙂 Ik help je er graag mee!



Toch heb ik een klein beetje extra duidelijkheid nodig, want heeft ze nu een KPN sim in haar telefoon of een Telfort kaart?



Ik zie dat je aanvraag nummerbehoud bij de juiste provider (Telfort) is ingediend, maar dat het simkaart nummer incorrect is ingevoerd. Dit gebeurd wel vaker, dus zoals je hebt gezien heeft Simyo het mogelijk gemaakt om het simkaart nummer opnieuw op te geven.



Als ze toch een KPN sim in haar telefoon heeft, is het nummer daar in dienst en moet ik dit inderdaad voor je aanpassen 🙂



Wil je me laten weten of het is gelukt met het invoeren van het Telfort simkaartnummer?

Reageer