Skip to main content
hallo,



sinds 11 september jl.is mijn simonly bij jullie ingegaan. deze gebruik ik in een nieuwe samsung s5 mini.

al direct heb ik problemen met het netwerk. bijna geen of helemaal geen netwerk.

aan en uit gezet werkt niet. simkaart er helemaal uit werkt ook niet. simkaart in andere telefoon maakt ook geen verschil.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen. mijn vriend heeft ook simyo en ervaart dit probleem helemaal niet.



hoop snel te horen.

groetjes

danielle
ook internetinstellingen voor android handmatig ingesteld....

en daarna de toestelhulp handmatig ingevoerd.



mag tot nu toe niet baten...
Hoi danielleveer, welkom op het Simyo forum :)



Bedankt dat je het zo uitgebreid omschrijft. Hierdoor weten we sneller waar het aanligt. Ik begrijp dat je in een andere telefoon hetzelfde probleem ervaart met je simkaart. Het lijkt hierdoor aan je simkaart te liggen.



Ondertussen heb je ook mijn collega Robina gesproken. Zij heeft een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen.



Laat je weten of het bereik hiermee beter is? 🙂
vandaag nieuwe simkaart binnen gekregen. bedankt voor de enorm snelle behandeling.

nog steeds een netwerk probleem op de nieuwe samsung telefoon... de kaart in een andere oude telefoon gedaan en direct zonder problemen goed netwerk.

probleem ligt dus helaas bij de telefoon..dus nu even puzzelen what to do.

in ieder geval bedankt voor de snelle service en moeite.



groetjes

danielle
Hoi danielleveer,



Bedankt dat je ons hebt laten weten dat het waarschijnlijk aan de telefoon ligt. We stellen je complimenten ook erg op prijs! Dat motiveert ons weer 😉. Mocht je nog verdere vragen hebben over dit of een ander probleem, zie ik je graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer