.

Beantwoord

Hele maand betaald, waarom krijg ik slechts een deel van het tegoed?

  • 21 May 2015
  • 1 reactie
  • 461 Bekeken

In april heb ik een abonnement afgesloten, het duurde tot in mei voordat mij oude nummer was overgezet. Nu zie ik een eerste rekening waarin voor heel de maand mei in rekening wordt gebracht. Echter, mijn toegekend beltegoed voor mei is verlaagd (niet 200 maar 90 minuten). Kan dit worden rechtgezet? (de MB's zijn wel voor hele maand toegekend)
icon

Beste antwoord door Ali 22 May 2015, 12:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Leon-s,

Goed dat je hier je vraag stelt, welkom op het forum.

Ik zie dat je de vraag ook per e-mail hebt gesteld. De berekende kosten op je factuur kloppen inderdaad niet. Als we je een deel van de bundel geven, dan horen we ook slechts een deel van de kosten in rekening te brengen. Vandaag is er telefonisch contact hierover geweest. Wij zullen de teveel berekende abonnementskosten vergoeden. Je ontvangt hier een e-mail over zodra dit aangepast is voor je.

Je nummer is op 18 mei overgezet naar Simyo. Voor de maand mei heb je de belbundel naar rato ontvangen. Dat de internetbundel volledig is toegekend mag je als een goedmakertje zien 🙂

Reageer