Skip to main content
Sinds ik een dual sim telefoon in gebruik heb genomen, is er (als ik wordt gebeld) zeer regelmatig geen verbinding mogelijk. Een melding: "er is om technische redenen geen verbinding mogelijk"o.i.d.



Het verschijnsel deed zich nooit voor met mijn "good old Nokia"  



Mijn nieuwe telefoon heb ik er al voor teruggestuurd naar de fabrikant. maar het probleem blijft vooral als ik de telefoon een paar uur niet heb gebruikt.



Hoe lost ik dit op korte termijn op, waarbij ik graag mijn nieuwe telefoon wil blijven gebruiken.



Bamse
Hoi Bamse, welkom op het Simyo forum :)



Om je hierbij te kunnen helpen zou ik graag willen weten welke telefoon met welk besturingssysteem je hebt. Wie weet zijn er andere forumgebruikers die hier ervaring mee hebben.



Ik weet trouwens dat er bepaalde dual sim toestellen zijn waarbij er verschil is in de simslots. Heb je al geprobeerd om de sim in de andere slot te proberen, of om ze om te ruilen?
Ja, het omruilen van de simkaarten was idd een van de eerste dingen die ik deed.

Het is een Allview toestel met Android besturingssysteem.



Ik hoop echt op een oplossing want zo heb ik aan deze combinatie niets.



Alvast bedankt voor jullie hulp.



Bamse
Hoi Bamse,



Dank voor je terugkoppeling. Er zijn nog wel een paar andere dingen die we graag van je willen weten. Heb je bijvoorbeeld op één locatie last van slecht bereik of op meerdere locaties? Doet de simkaart het wel goed in een andere telefoon?



Ik ben benieuwd naar je ondervindingen.
Het probleem geldt voor alle locaties. De simkaart doet het prima in een andere telefoon (zie openingspost)



Dat maakt alles zo raadselachtig.



vr.gr.

Bamse
Het probleem geldt voor alle locaties. De simkaart doet het prima in een andere telefoon (zie openingspost)



Dat maakt alles zo raadselachtig.



vr.gr.

Bamse




Ik ben dan bang dat het misschien aan je telefoon ligt. Je zou je vraag ook even op het forum van Tweakers of van het merk telefoon kunnen stellen.

Reageer