Skip to main content
Heb ongeveer twee weken geleden een sim only abonnement aangevraagd. Beschik nu over prepay kaart.

Is dit nu wel of niet doorgevoerd bij jullie. Heb geen bevestiging ontvangen en bellen naar jullie gaat ook al niet.

Volgens website zou abonnement in september moeten ingaan.
Heb ongeveer twee weken geleden een sim only abonnement aangevraagd. Beschik nu over prepay kaart.

Is dit nu wel of niet doorgevoerd bij jullie. Heb geen bevestiging ontvangen en bellen naar jullie gaat ook al niet.

Volgens website zou abonnement in september moeten ingaan.




Hoi rderaet,



Ik zie in het systeem nog geen overstap naar sim only. Heb je de overstaplink wel gebruikt? Om van jouw prepaid een sim only te maken volg je de volgende stappen. En dan heb je binnen twee dagen een abonnement, op hetzelfde simkaartje.

Laat je even weten of het lukt nu?



Groetjes,

Charlene
Beste Charlene,



Heb vandaag prepaid omgezet naar sim only. Nu even afwachten maar. Misschien werkte het de vorige keer niet omdat ik het aangevraagd heb vanuit het buitenland (Zuid - Frankrijk).



M.v.g.



Raymond.
Beste Charlene,



Heb vandaag prepaid omgezet naar sim only. Nu even afwachten maar. Misschien werkte het de vorige keer niet omdat ik het aangevraagd heb vanuit het buitenland (Zuid - Frankrijk).



M.v.g.



Raymond.




Hoi rderaet,



Ik zie het, nu staat het wel in het systeem. Vanaf vandaag heb jij een abonnement :)



Groetjes,

Charlene

Reageer