Skip to main content
Heb geen service. Kan niet bellen en gebeld worden. Kan dit opgelost worden aub
ik had dit gisteren ook rond het middaguur! en een tijd geleden ook eens. het netwerk is niet erg stabiel, ik ben ontevreden over simyo. Hebben meer mensen dit, dat kan toch niet?
ik had dit gisteren ook rond het middaguur! en een tijd geleden ook eens. het netwerk is niet erg stabiel, ik ben ontevreden over simyo. Hebben meer mensen dit, dat kan toch niet?



Wie weet heeft het niks met Simyo te maken, kan ook aan het toestel liggen (bijv. de instellingen). De locatie, onderhoud aan de mast etc. etc. En techniek blijft techniek dus er kan altijd wel eens een verstoring optreden.



Kijk hier eens of er verstoringen zijn aan de aan van je postcode.



Herstart je telefoon eens zo nu en eens (minimaal 1x per week)
Hoi Sjef Kraaijvanger, welkom op het Simyo forum.



Wat onhandig dat je ineens geen service hebt op je telefoon. Ik heb voor de zekerheid even je simkaart opnieuw op het netwerk aangemeld. Hiervoor dien je eventjes je telefoon opnieuw op te starten. Sowieso is dit verstandig om te doen als je de verbinding met het netwerk kwijt bent geraakt. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen 🙂.





ik had dit gisteren ook rond het middaguur! en een tijd geleden ook eens. het netwerk is niet erg stabiel, ik ben ontevreden over simyo. Hebben meer mensen dit, dat kan toch niet?



Het is ook vervelend voor jou RosaNiels, dat je het verbinding met het netwerk bent verloren gister.



Dit kan heel veel factoren hebben, maar het uit/aanzetten van je telefoon of je telefoon op 'automatische netwerkselectie' zetten helpt hier tegen 🙂. Voor zover ik weet is het KPN netwerk nog altijd het stabielst.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de tips Raytje!

Reageer