.

Beantwoord

Goedkeuren nummerbehoud

  • 9 May 2013
  • 3 reacties
  • 965 Bekeken

Badge
Ik wil in de winkel een andere telefoon halen met een Vodafone abonnement. Nu wil ik graag mijn nummer houden. Hoe snel keuren jullie de aanvraag nummerbehoud goed? Is dit direct bij de aanvraag? Dit aangezien ik anders weer een lange reistijd naar de betreffende winkel heb
icon

Beste antwoord door Charlene 13 May 2013, 12:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Ik wil in de winkel een andere telefoon halen met een Vodafone abonnement. Nu wil ik graag mijn nummer houden. Hoe snel keuren jullie de aanvraag nummerbehoud goed? Is dit direct bij de aanvraag? Dit aangezien ik anders weer een lange reistijd naar de betreffende winkel heb

Hoi Asroo,

Ik zie dat je je abonnement bij ons al hebt opgezegd en dat je per 1 juni bij ons weg bent. Je telefoonnummer zou dus ook vanaf die datum naar je nieuwe provider kunnen.
1 juni valt echter in het weekend. Dan worden er geen porteringen gedaan.
3 juni is de eerstvolgende datum na het weekend. Wanneer je die datum kiest, keuren wij de aanvraag uiteraard goed.

Wanneer wij een aanvraag nummerbehoud binnenkrijgen, proberen wij die natuurlijk zo snel mogelijk te beantwoorden. Een echte bevestiging krijgt je nieuwe provider helaas niet direct terug. Dit kan een paar werkdagen duren.

Groetjes,

Charlene
Ik heb dezelfde vraag. Afgelopen vrijdag is de aanvraag bij jullie ingediend, maar er is nog geen goedkeuring van jullie gekomen. 
Hoelang zou het ongeveer moeten duren voorda de goedkeuring wordt gegeven?
Badge +8
Ik heb dezelfde vraag. Afgelopen vrijdag is de aanvraag bij jullie ingediend, maar er is nog geen goedkeuring van jullie gekomen. 
Hoelang zou het ongeveer moeten duren voorda de goedkeuring wordt gegeven?


Hoi Martijnschoemaker,

Een bevestiging dat je je nummer mag meenemen, krijgt je nieuwe provider binnen 5 werkdagen. Maar meestal duurt het maar een dag of twee. Ik zie dat je hier om je simkaartnummer vraagt, maar dat heb je dan inmiddels al gevonden, neem ik aan?

Er zijn 3 aanvragen bij ons binnen gekomen. De eerste 2 zijn afgewezen vanwege het ontbreken of doorgeven van een verkeerd simkaartnummer. Gisteren is het laatste verzoek binnen gekomen. Deze is vandaag goedgekeurd.

Kun je even laten weten of je dat nog nodig hebt?

Groetjes,

Charlene

Reageer