Skip to main content
Sinds kort krijg ik een gesproken tekst te horen als ik gebeld word, hoe kan ik dit uitzetten. Mijn toestel is een Samsung Galaxy Ace 2
Sinds kort krijg ik een gesproken tekst te horen als ik gebeld word, hoe kan ik dit uitzetten. Mijn toestel is een Samsung Galaxy Ace 2



Hoi Simyokoos,



Welkom op het forum:)



Om je vraag te kunnen beantwoorden ontvang ik graag wat meer informatie. Hoor je de gesproken tekst als je opneemt, of daarvoor al? Wat voor melding krijg je precies, wat wordt er gezegd? En krijg je daarna wel verbinding met degene die jou belt?



Ik ben benieuwd,



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,

Dank voor je reactie

Bij ontvangst telefoon wordt er in het engels de naam van de beller of het nummer gesproken

Ook als ik de telefoon opneem en de tekst is nog niet volledig uitgesproken gaat dit door, erg irritant
Hoi Charlene,

Dank voor je reactie

Bij ontvangst telefoon wordt er in het engels de naam van de beller of het nummer gesproken

Ook als ik de telefoon opneem en de tekst is nog niet volledig uitgesproken gaat dit door, erg irritant




Hoi Simyokoss,



Ik raad je aan de handleiding van je toestel hiervoor te raad plegen. Het lijkt op een instelling op je toestel die je dit iedere keer laat horen. Mocht je er niet uitkomen raad ik je aan contact op te nemen met je leverancier van je toestel wellicht kunnen zij je hier verder mee helpen.

Reageer