.

Beantwoord

Gesprek valt korte tijd weg bij de andere persoon, ik blijf alles horen. Wie kan me helpen?

  • 3 June 2015
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

Badge
Goedendag,

Sinds lange tijd heb ik last van wegvallende gesprekken. Tijdens het bellen hoort de andere persoon voor ongeveer 5 - 10 seconden niet meer wat ik zeg. Tijdens deze periode kan ik nog wel alles horen wat de ander zegt. Het is al sinds aanmelding bij Simyo aan de gang. Graag hoor ik wat ik hoe dit op te lossen is, want zakelijke gesprekken zijn op deze manier niet te voeren.

Mvg,
Jurgen
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 June 2015, 14:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Zou je een kruistest kunnen doen? Sim ander toestel....vice versa.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jurgen01,

Kun je laten weten of het met de voorgestelde kruistest van Friesian nog steeds gebeurt? Het kán namelijk ook aan je telefoon liggen.
Mocht het niet aan je telefoon liggen, dan kunnen we verder onderzoeken waar de oorzaak kan liggen.
Badge
Hallo,

Ik heb de simkaart in twee andere toestellen gedaan, een nokia, en een samsung. Bij beide toestellen was er geen probleem met de kwaliteit. In de Samsung galaxy s4 valt het gesprek nog altijd weg bij de andere persoon.

Is er hiermee duidelijker wat het probleem kan zijn?

Groeten,
Jurgen
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jurgen01,

Bedankt voor het testen! Hierdoor weten we dat er niets mis lijkt met je Simyo simkaart. Het lijkt er dus op dat het aan je telefoon ligt. Heb je nog de mogelijkheid gehad om een andere simkaart in jouw telefoon te plaatsen 🙂?

Groetjes, Tiury

Reageer