Beste klantenservice,
Voor zakelijk gebruik heb ik bij simyo een prepaid tegoed. Nu ben ik 4 maanden uit de roulatie en staat mijn telefoon dus uit. Ik weet van een aantal klanten dat zij mij geprobeerd hebben te bereiken en daarna m'n voicemail ingesproken. Van de week heb ik mijn telefoon tijdelijk aangezet, maar ik krijg geen meldingen van gemiste oproepen, ingesproken voicemailberichten en ook verzonden sms'jes komen niet binnen. Aangezien dit mijn zakelijke telefoon betreft, vind ik dit zeer vervelend. Dit waren bestaande klanten die mij uiteindelijk op een andere manier hebben weten te bereiken, maar wie weet hoeveel nieuwe contacten ik ben misgelopen door het ontbreken van deze meldingen. Kunt u mij misschien een antwoord geven op de vraag hoe ik in het vervolg wel via mijn telefoon op de hoogte kan worden gesteld bij het weer inschakelen van mijn mobiel
Mvg
Tamara Hameetman
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tamarahameetman,
Welkom op het forum!
Deze berichten worden 72 uur bewaard na 72 uur worden de berichten verwijderd.
Wanneer je toestel een week uitzet kan je de berichten niet nogmaals ontvangen.
Welkom op het forum!
Deze berichten worden 72 uur bewaard na 72 uur worden de berichten verwijderd.
Wanneer je toestel een week uitzet kan je de berichten niet nogmaals ontvangen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.