Skip to main content
Beste iedereen,



Wanneer ik bel of word gebeld ben ik heel slecht hoorbaar. Maar wanneer ik bijvoorbeeld iets opneem met mijn spreekrecoder hoor ik mezelf gewoon goed. Heeft iemand enig idee hoe dat kan een hoe ik het kan verhelpen?



Met vriendelijke groet,

B&Y
Wat voor een telefoon heb je?



Als je je telefoon terugzet naar fabrieksinstellingen zou het probleem verholpen kunnen worden mits het software matig is.
Hoi Black and Yellow, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Bellen. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic op deze manier sneller vinden :)



Heb je op specifieke plekken dat je slecht hoorbaar bent of ervaar je dit overal? Als je dit op bepaalde plekken hebt, dan kan het ook aan je bereik liggen. Als je dit op een bepaalde plek hebt, geef je dan de volledige postcode door? Zo kan ik het één en ander nagaan op dat adres.



Voor de volledigheid heb ik je simkaart reset. Wil je eenmalig je telefoon uitzetten en daarna weer aandoen? Je simkaart kun je ook even uit je telefoon halen en opnieuw plaatsen. Selecteer je hierna handmatig in je telefoon het KPN netwerk?



Als je dit probleem op verschillende plekken ervaart, raad ik je aan om je simkaart te testen in een andere telefoon. Zo kunnen we kijken waar het probleem ligt.

Ook de tip van RicoK is handig. Let wel op, als je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen dan ben je al je gegevens kwijt. Voordat je dit uitvoert, kun je nog een back-up maken ;)



Laat je het ons weten wat helpt?



@RicoK; dankjewel voor het meedenken!

Reageer