.

Beantwoord

Geld terug na nummerbehoud?

  • 13 November 2013
  • 7 reacties
  • 551 Bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd. Het bleek normaal dat je dan minder mb's en minuten krijgt omdat de maand nog maar 2 weken duurt.

Ik vroeg me af of ik nu minder moet betalen voor de afgelopen maand, of dat ik evenveel betaal als elke maand... ?

Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door MartijnR 13 November 2013, 16:33

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar zal toch proberen deze te beantwoorden.

De gebruikskosten voor het bellen met je behouden nummer worden verrekend met de bundel. Voor gebruikskosten voor het bellen voordat je nummer is overgezet betaal je de buiten-de-bundel-tarieven en die worden apart bovenop de kosten van de bundel in rekening gebracht.

En een bundel wordt naar verhouding in rekening gebracht naar gelang het resterende stuk maand. Dus een ingangsdatum op ongeveer de 15e van de maand levert een bundel op van 50% van de totale bundel. Vanaf dag 1 van de volgende maand krijg je de volledige bundel.
Reputatie 3
Badge +9
Volgens mij wil Margo_01 weten of je ook betaald naar rato.
Als dat inderdaad je vraag is dan heb ik goed nieuws :)
Als je minder MB's krijgt omdat je op de helft van de maand instapt, dan betaal je ook voor de MB's die je ontvangt.
Ik hoop dat onze antwoorden je hebben geholpen.
Reputatie 7
Volgens mij wil Margo_01 weten of je ook betaald naar rato.

Hahaha, ja, inderdaad, zoals jij het stelt, zal het wel zijn denk ik als ik de TS nog eens belees....:D. Het was al laat na een lange werkdag toen ik mijn reactie gaf....:rolleyes:
bedankt voor de antwoorden! gelukkig maar! ik schrok in eerste instantie toen de helft ineens weg was!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Margo_01,

Ik zie dat de heren hierboven je al hebben geholpen 🙂. Je betaalt de factuur inderdaad naar rato. In dit topic kun je alle informatie vinden wat voor jou relevant is.

Welkom bij Simyo :D

Groetjes,

Alex
bedankt! ik zag net dat het netjes aangegeven is door simyo boven het aantal belmin en mb´s.. had een beetje overhaast gekeken, sorry!
Reputatie 5
Badge +10
Geen probleem hoor. Je mag hier op het forum altijd je vraag stellen 🙂

Reageer