.

Beantwoord

Geen verbinding wanneer ik probeer te bellen, wat is er aan de hand?

  • 19 August 2015
  • 5 reacties
  • 594 Bekeken

Badge
Beste simyo
Ik krijg vanaf vandaag geen verbinding zie dat die wil verbinden met gekozen nummer maar gaat niet over
Ook kunnen ze mij niet bellen wat is er aan de hand

K,Sibrandi
06xxxxxxxx
icon

Beste antwoord door Naomi 20 August 2015, 09:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi klaas sibrandi,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Je telefoonnummer heb ik even verwijderd in verband met privacy. Deze kunnen we ook zien bij je inlognaam, doordat je bent ingelogd via Mijn Simyo 😳

Ik zie dat mijn collega's van de telefonische klantenservice je simkaart hebben gereset. Heb je je telefoon daarna al uit- en aangedaan? Daarnaast raad ik je aan om handmatig het KPN netwerk te selecteren.

Mocht het niet werken, laat je dan weten of je ook een bepaalde melding krijgt als je belt of ziet op je telefoon? 🙂 Heb je wel verbinding?

Als het mogelijk is kun je je simkaart ook even testen in een andere telefoon. Op deze manier kunnen we specifieker kijken waar het probleem ligt.

Geef je door of het werkt? 🙂
Badge
Beste
Na een paar keer telefonische contact te hebben gehad via vaste lijn,
is het allemaal weer goed.
Kreeg eerst totaal geen melding na reset en telefoon aan en uit kreeg ik
ineens vanwege administratieve reden geblokkeerd.
Weer met vaste lijn gebeld en na weer een reset werkte alles weer.
Vindt alleen het wel een blunder dat je dat hoort klanten die mijn belden hoorden dat ook
Net of mijn rekening niet was betaald terwijl alles is betaald
Klanten die mij belden hoorden ook om administratieve reden en dat vond ik niet zo mooi

Klaas
Reputatie 6
Badge +10
Hoi klaas sibrandi,

Bedankt dat je hebt laten weten dat het probleem is opgelost door onze telefonische klantenservice. Het is inderdaad niet fraai dat mensen die boodschap horen. Helaas is het wel zo dat we deze boodschap niet kunnen aanpassen. Dit staat zo ingesteld vanaf het KPN netwerk, waar wij dus geen invloed op hebben. Toch zal ik eens een balletje opgooien om te zien of er misschien een boodschap bij kan komen in gevallen als deze. Dat kan misschien wel 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Zou mooi zijn als er een boodschap bij kwam
Want klinkt wat raar net of je niet betaald hebt
Maar probleem is opgelost

Mijn dank
Reputatie 4
Badge +10
Hoi klaas sibrandi,

We gaan in ieder geval kijken of zoiets mogelijk is 🙂 Bedankt voor je feedback.

Voor nu wens ik je nog een fijn weekend toe. Geniet van het mooie weer 🙂

Reageer