Skip to main content
Hoi,



Vanmorgen had ik onverwacht een administratieve blokkade, bij opwaarderen bleek dat ik flink in de min stond, doordat mijn telefoon na gespreksbeëindiging toch was blijven aanstaan. Van een echte verbinding was geen sprake meer, want de ander had zijn toestel uitgedaan, toch moest ik meer dan 12 euro betalen voor een gesprek wat misschien maar één minuut had geduurd.

Het herinnerde mij aan een onbeantwoord telefoongesprek-niet opgenomen dus- dat door Simyo wel in rekening werd gebracht.

Het waarom daarvan laat zich nu makkelijk raden...

Niet leuk, maar vooral niet terecht!!

Graag reactie!

Groet,

GeJe
Beste GeJe,



Uit onze gegevens blijkt dat de gene die je hebt gebeld niet heeft opgehangen. Het gesprek heeft namelijk 2 uur geduurd. Als de desbetreffende persoon had opgehangen zou de verbinding verbroken zijn. Dit is niet gebeurd.



Wij brengen enkel kosten in rekening als er verbinding met het netwerk is. Dit gebeurd als er wordt opgenomen, u de vicemail krijgt of als de gene die u belt u wegdrukt.



Groetjes,



Arie
Hallo Arie,



Dank voor je reactie.

Er moet dan iets fout zijn gegaan bij jullie, want degene die ik heb gebeld heeft de telefoon echt afgesloten.

Bovendien is ook onjuist dat Simyo slechts gesprekken in rekening brengt die daadwerkelijk plaats hebben gevonden,

want nog onlangs stelde ik een vraag daarover aan de Klantenservice, n.a.v. het feit dat ik een nummer belde ter controle van iemand die zich in dezelfde ruimte bevond en die ik zei niet op te nemen, hetgeen ook niet gebeurde. De volgende dag zag ik dat er wel iets in rekening was gebracht. Ook dit was volgens de Klantenservice correct. Het feit dat de klok door is blijven tikken past in daarbij.



Beste Arie, ik heb geen zin in een welles nietes spelletje. Je beantwoording kan ik niet accepteren.

Ik reken op restitutie. Ook ben ik bereid e.e.a voor te leggen aan de geschillencommissie Telecommunicatie.

Met vr.groet,

GeJe
Hoi GeJe,



Ik heb de gespreksgegevens opgestuurd naar de technische dienst. Zij gaan achterhalen hoe het gesprek tot stand is gebracht. Ik zal hier op terug komen zodra ik terugkoppeling heb ontvangen.



Op het moment dat je iemand belt en diegene neemt niet op, kan je de voicemail bereiken. Dit wordt als een gesprek berekend. Ook op het moment dat je de melding krijgt dat iemand niet bereikbaar is, wordt er een gesprek geregistreerd. Zodra er verbinding wordt gemaakt met de andere partij is er sprake van een registratie in ons systeem.



Groetjes,



Alex
Hoi GeJe,



We hebben terugkoppeling gehad van de technische dienst. We hebben de gespreksgegevens laten controleren en het blijkt dat er weldegelijk verbinding is geweest tussen jouw telefoonnummer en de ontvangende partij. Dit gesprek is op 29/9 17:04:14 van start gegaan en geëindigd op 29/9/12 19:04:15. Het gesprek heeft 2 uur en 1 sec. geduurd. Enkel het toestel van de bellende of de ontvangende partij zou hiervan de oorzaak moeten zijn.



Groetjes,



Alex

Reageer