Wij (3 personen en alle 3 bij Simyo) hebben geen verbinding met onze Provider.
Vervelend omdat je niet kan bellen en/of gebeld kan worden.
Vreemd is het omdat uit/aan schakelen geen enkel nut heeft.
SIM-card uit en in helpt ook niet. AL we deze lacatie verlaten, we zijn gewoon thuis, dan gaat het vanzelf weer goed.
Maar zodra we thuis komen begint het weer.
Niet leuk dus.
Vraag.... wat is er aan de hand??
Bladzijde 1 / 1
Hoi Qwerc,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is een heel bijzonder probleem! Juist omdat jullie alle drie last hebben hiervan en ook nog eens op 1 locatie.
Dit geeft mij gelijk het idee dat er iets mis is met net netwerk op jullie postcode. Omdat je aangeeft dat je op verdere locaties geen last hebt van dit probleem, kan het eigenlijk al niet meer aan jullie simkaarten liggen. Het zou ook erg toevallig zijn als ineens al jullie simkaarten een probleem zouden hebben.
Ik wil je vragen om mijn via een privébericht alle telefoonnummers te sturen en de postcode waar het probleem plaatsvindt. Ik heb al een beetje rond zitten neuzen maar er zijn geen storingen bekend. Ik wil graag contact opnemen met de netwerkspecialist van KPN zodat zij de mast bij jou in de buurt even kunnen nakijken.
Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie wordt dan zichtbaar. Alvast bedankt!
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is een heel bijzonder probleem! Juist omdat jullie alle drie last hebben hiervan en ook nog eens op 1 locatie.
Dit geeft mij gelijk het idee dat er iets mis is met net netwerk op jullie postcode. Omdat je aangeeft dat je op verdere locaties geen last hebt van dit probleem, kan het eigenlijk al niet meer aan jullie simkaarten liggen. Het zou ook erg toevallig zijn als ineens al jullie simkaarten een probleem zouden hebben.
Ik wil je vragen om mijn via een privébericht alle telefoonnummers te sturen en de postcode waar het probleem plaatsvindt. Ik heb al een beetje rond zitten neuzen maar er zijn geen storingen bekend. Ik wil graag contact opnemen met de netwerkspecialist van KPN zodat zij de mast bij jou in de buurt even kunnen nakijken.
Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie wordt dan zichtbaar. Alvast bedankt!
Groetjes,
Angela
Hoi Qwerc,
Zojuist heb ik jouw privébericht ontvangen en direct contact opgenomen met de netwerkspecialist van KPN. Hij heeft mij kunnen vertellen dat er de afgelopen 2 weken een storing was op de mast bij jullie in de buurt. Laat het nou zo zijn dat deze verstoringen vanochtend afgemeld zijn door KPN en dus opgelost zijn.
Heb je op dit moment nog geen bereik, dan kan het nodig zijn om te telefoon even uit te zetten en opnieuw op te starten. Laat je mij weten of het nu allemaal weer beter werkt? Zo niet, dan gaan we uiteraard een verder onderzoek uitvoeren. Je hebt dan namelijk geen last gehad van de storing maar van een onderliggend probleem.
Laat je het weten?
Groetjes,
Angela
Zojuist heb ik jouw privébericht ontvangen en direct contact opgenomen met de netwerkspecialist van KPN. Hij heeft mij kunnen vertellen dat er de afgelopen 2 weken een storing was op de mast bij jullie in de buurt. Laat het nou zo zijn dat deze verstoringen vanochtend afgemeld zijn door KPN en dus opgelost zijn.
Heb je op dit moment nog geen bereik, dan kan het nodig zijn om te telefoon even uit te zetten en opnieuw op te starten. Laat je mij weten of het nu allemaal weer beter werkt? Zo niet, dan gaan we uiteraard een verder onderzoek uitvoeren. Je hebt dan namelijk geen last gehad van de storing maar van een onderliggend probleem.
Laat je het weten?
Groetjes,
Angela
Hoera... hoi hoi.
Ik ben weer blij.
Dat betekent dat alles weer werkt. Vreemd/toevallig dat juist nu de mast weer goed functioneerd. Maar zal wel.
Angela, jij bedankt voor de hulp.
En ik kan weer belluhh :$
Mvg Qwerc (Erwin)
Ik ben weer blij.
Dat betekent dat alles weer werkt. Vreemd/toevallig dat juist nu de mast weer goed functioneerd. Maar zal wel.
Angela, jij bedankt voor de hulp.
En ik kan weer belluhh :$
Mvg Qwerc (Erwin)
Hoi Qwerc,
Het is zeker toevallig! Ik belde met de netwerkspecialist en zodra ik je postcode opnoemde, kon hij mij vertellen dat deze problemen vanochtend opgelost zijn. Het was vast niet het 1e telefoontje wat hierover binnen is gekomen 😉
Super fijn dat je ondertussen weer kunt bellen! Dat is natuurlijk het belangrijkst 😃 Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Angela
Het is zeker toevallig! Ik belde met de netwerkspecialist en zodra ik je postcode opnoemde, kon hij mij vertellen dat deze problemen vanochtend opgelost zijn. Het was vast niet het 1e telefoontje wat hierover binnen is gekomen 😉
Super fijn dat je ondertussen weer kunt bellen! Dat is natuurlijk het belangrijkst 😃 Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.