Skip to main content
Beantwoord

geen verbinding

• September 14, 2026
  • 3 reacties
  • 5 Bekeken

Mijn 5 g verbinding is niet stabiel. Valt regelmatig weg

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Gabrielle57,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je zo een slecht bereik hebt! 

Heb je dit overal of op specifieke plekken? Met behulp van onze toestelhulp kan je zelf al veel stappen doornemen om het netwerk weer beter aan de praat te krijgen, heb je dit al geprobeerd? 

Ook kan je nog proberen om de netwerkinstellingen te resetten via de instellingen van de telefoon zelf. 

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Ik hoor graag of het bereik is verbeterd met deze tips. Zo niet, dan kunnen we verder onderzoek doen.

Groetjes,
Amy

3 reacties

JanD
  • September 14, 2026

Beste ​@Gabrielle57 zet de telefoon eens op 4G(+), heb je dan wèl een goede verbinding?

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Leader
  • antwoord
  • September 14, 2026

Hoi ​@Gabrielle57,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je zo een slecht bereik hebt! 

Heb je dit overal of op specifieke plekken? Met behulp van onze toestelhulp kan je zelf al veel stappen doornemen om het netwerk weer beter aan de praat te krijgen, heb je dit al geprobeerd? 

Ook kan je nog proberen om de netwerkinstellingen te resetten via de instellingen van de telefoon zelf. 

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Ik hoor graag of het bereik is verbeterd met deze tips. Zo niet, dan kunnen we verder onderzoek doen.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • September 14, 2026

Ik zit in Duitsland op de grens met Luxemburg en Frankrijk. 

Netwerk valt veel weg. 5 G al omgezet naar 4 G. Geen verbetering. Toestel aan en uit gezet. Alle netwerkinstellingen opnieuw ingesteld. Blijft instabiel. Ga niet vertrouwen op verbinding. Vervelend.