Skip to main content
Goedemiddag,



Ik kan sinds vandaag niet meer bellen en sms'en. Wel kan ik telefoontjes ontvangen. Ik heb nog wel bel en sms minuten dus daar kan het niet aan liggen.

Kunnen jullie mij hier mee helpen?



Met vriendelijke groet Jana
Hallo Jana,



Welkom op het Simyo Forum.



Vreemd, ik raad je aan het volgende te proberen:



1. Zet je toestel uit

2. Verwijder de batterij indien mogelijk en de simkaart

3. Wacht enkele minuten

4. Plaats de batterij en simkaart terug in je toestel

5. Zet je toestel weer aan



Ik hoop dat dit je probleem oplost.



Succes
Hoi Jana!



Welkom op het Simyo Forum,



Wat vervelend dat je niet kunt bellen en sms’en! Gelukkig ben je nog wel bereikbaar voor anderen 🙂 Heb je de tip van Franswon opgevolgd? Dit klinkt erg simpel maar is vaak wel de oplossing!



Ik heb een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Kun je voor 15 minuten je telefoon uitgeschakeld laten en dan weer aanzetten? Hopelijk lost dit het probleem op. Als dit niet de oplossing is, dan kan je even handmatig het KPN-netwerk selecteren. Dit wil in de meeste gevallen ook werken.



Werkt het jammer genoeg nog niet? Dan willen we weten of het ligt aan het toestel of aan de simkaart. Dit kunnen we achterhalen door een kruistest. Als je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in jouw toestel, komt hier een mooi resultaat uit. Doet de simkaart het ook niet in het andere toestel, dan ligt het aan de simkaart en kun je via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart een nieuwe simkaart bestellen.



Laat je weten of het is opgelost is?



Groetjes,

Angela

Reageer