Skip to main content
Hallo Simyo gebruikers.



Mijn Alarm centrale (Galaxy Dimension) maakt zelfs een SMS (tekst) bericht aan wat verzonden wordt via een Universeel GSM modem.

Op de display van het modem zie ik netjes het nummer verschijnen van de SMS centrale (0653131313) maar na ca. 10 seconden wordt de verbinding verbroken. Een SMS wordt ook niet ontvangen. Heeft iemand nog een idee wat het probleem kan zijn. ??
Heb je de simkaart wel geactiveerd?
Heb je de simkaart wel geactiveerd?



Ja simkaart is geactiveerd. Als ik de Sim kaart im m'n mobiel stop kan ik gewoon een SMS versturen.
Hallo Simyo gebruikers.



Mijn Alarm centrale (Galaxy Dimension) maakt zelfs een SMS (tekst) bericht aan wat verzonden wordt via een Universeel GSM modem.

Op de display van het modem zie ik netjes het nummer verschijnen van de SMS centrale (0653131313) maar na ca. 10 seconden wordt de verbinding verbroken. Een SMS wordt ook niet ontvangen. Heeft iemand nog een idee wat het probleem kan zijn. ??




Hoi Adelan48,



Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zullen we dit topic sluiten. In het andere topic zullen we je vraag behandelen.