Skip to main content
Hallo,

Sinds een aantal dagen maak ik gebruik van simyo. Ik kom vandaag terug van vakantie en heb heel zelden een netwerk, dat wil zeggen ik kan niet bellen of gebeld worden. Wisselen met een andere telefoon levert geen verbetering op. Kunt u een oplossing bieden?
Hoi barrydemeer, welkom bij Simyo! :)



Dat is niet zo'n fijne thuiskomst. Wat er aan de hand kan zijn, is dat je telefoon sinds hij terug is van het buitenland nog geen goede verbinding heeft kunnen vinden met het KPN netwerk. Heb je misschien in het buitenland handmatig gezocht naar een netwerk? Dit kan namelijk wel eens wat instellingen door de war gooien.



Zodra je een netwerk selecteert, kun je kiezen tussen handmatig en automatisch selecteren. Hier kies je vervolgens voor automatisch selecteren. Hierna zal je telefoon automatisch een verbinding maken met het KPN netwerk. :D



Omdat ik zeker wil weten dat ik je een oplossing geef, heb ik ook meteen even je simkaart gereset. Hierdoor komen alle instellingen juist op je simkaart te staan. Wat jij hier alleen voor hoeft te doen is je telefoon uitzetten en je simkaart te verwijderen voor een minuut of 15. Daarna plaats je de simkaart weer en zet je de telefoon aan.



Ik hoop dat je met deze twee opties geholpen bent, mocht dit niet zo zijn hoor ik het graag van je! (Ook als het wél werkt hoor ik het graag van je ;)) Alvast bedankt!

Reageer