Skip to main content

.

Goedendag, ik heb op 29 april een verzoek ingediend voor nummerbehoud. Vandaag is mijn nummer overgezet maar jammer genoeg zag ik niks in de brievenbus na elke dag checken. Mijn oude simkaart werkt nu niet en ik heb ook geen simkaart van Simyo. Mijn adres, postcode en huisnummer kloppen wel. Kunnen we dit probleem graag oplossen?

Hoi @GeenSimkaart,

Bedankt voor je bericht.

Wat vreemd dat je nog geen simkaart binnen hebt gekregen! Deze zou je inderdaad al ontvangen moeten hebben. Ik vermoed dat deze is kwijtgeraakt bij de post. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je graag kosteloos een nieuwe simkaart op zodat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van je aansluiting.

Groetjes,
Roeqajja


Geacht Team,

18 juli bericht ontvangen, dat binnen 2 dagen het Simyo startpakket in de brievenbus zou liggen, tot op heden nog niets ontvangen.

Vriendelijke groet

Chr

 

PS sorry ,post net ontvangen, opgelost

 


Hoi @Chr,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat de sim inmiddels ontvangen is.

Groetjes,
Ashley


Hallo, 

morgen gaat mijn abonnement in en ik heb geen sim kaart ontvangen.

Kunnen jullie die mij met spoed dan nog opsturen?!

Heb mn telefoon nodig voor mijn werk 

 

Hebben jullie mijn adres wel??

Mvg k de geest 


Hoi @K de geest,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley


Reageer