Ik heb sinds vandaag een service probleem. Ik kan niet bellen of internetten. Ik zie net dat het niet mogelijk is om Simyo te bereiken in het weekend. Wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Probeer eens jouw telefoon helemaal uit te zetten en je simkaart eruit te halen en weer terug te doen.
Daarna telefoon weer aanzetten. Kijken wat er gebeurt.
Anders even een kruistest doen door jouw simkaart in een telefoon van vriend, familie of kennis te doen en zien wat er gebeurt.
Simkaart van de andere persoon even in jouw toestel om te testen.
Zo kun je e.e.a. uitsluiten.
Bijvoorbeeld of jouw toestel defect is etcetera!
Daarna telefoon weer aanzetten. Kijken wat er gebeurt.
Anders even een kruistest doen door jouw simkaart in een telefoon van vriend, familie of kennis te doen en zien wat er gebeurt.
Simkaart van de andere persoon even in jouw toestel om te testen.
Zo kun je e.e.a. uitsluiten.
Bijvoorbeeld of jouw toestel defect is etcetera!
Hoi S. Yakoubi,
Wat gek dat je ineens niet meer kon bellen en internetten :?.
Ik zie dat koorelle je al hele goede instructies gegeven heeft. Dank daarvoor! Ben benieuwd wat de uitkomst is. Voor de zekerheid heb ik je simkaart voor je gereset. Als je je telefoon voor 5 minuten uitzet en daarna opnieuw opstart, wordt je simkaart goed op het netwerk geplaatst.
Kun je me laten weten of je nu wel kunt bellen en internetten?
Groetjes,
Estelle
Wat gek dat je ineens niet meer kon bellen en internetten :?.
Ik zie dat koorelle je al hele goede instructies gegeven heeft. Dank daarvoor! Ben benieuwd wat de uitkomst is. Voor de zekerheid heb ik je simkaart voor je gereset. Als je je telefoon voor 5 minuten uitzet en daarna opnieuw opstart, wordt je simkaart goed op het netwerk geplaatst.
Kun je me laten weten of je nu wel kunt bellen en internetten?
Groetjes,
Estelle
Beste Estelle en Koorelle,
dank jullie wel voor het advies, en Estelle bedankt voor het resetten. Het is weer opgelost!
Groetjes,
Siham
dank jullie wel voor het advies, en Estelle bedankt voor het resetten. Het is weer opgelost!
Groetjes,
Siham
Hoi S. Yakoubi,
Heel goed om te horen dat de reset heeft geholpen en je inmiddels weer bereikbaar bent 🙂. Als je nog verdere vragen voor ons hebt, zien we je graag weer terug op het Simyo forum.
Groetjes, Tiury
Heel goed om te horen dat de reset heeft geholpen en je inmiddels weer bereikbaar bent 🙂. Als je nog verdere vragen voor ons hebt, zien we je graag weer terug op het Simyo forum.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.