Is er een storing bekend? Ik heb de hele ochtend al “geen service”. Erg onhandig op de dag van de examenuitslagen…
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de hele ochtend al geen service hebt. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet fijn is tijdens de examenuitslagen!
Bij Simyo is er momenteel geen storing bekend.
Heb je al eens geprobeerd je telefoon opnieuw op te starten? Ik kan vanuit hier niet zien wat voor telefoon je hebt maar het zou kunnen helpen om handmatig het netwerk op te zoeken. Bij een iPhone doe je dit via Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerk selectie. Hier kun je dan het beste even de Automatische optie uit kunnen schakelen. Mocht je een Android hebben dan kan dit verschillen per type telefoon. Ik hoor graag van je wat voor telefoon je hebt, dan zoek ik de instellingen even voor je op!
Groetjes,
Rutger
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.