Ik maak al jaren gebruik van het KPN netwerk. Altijd goed in de omgeving (9919), maar sinds een aantal weken heb ik erg vaak 'geen service' in beeld of heel minimaal ontvangst. Dit was eerder nooit zo. Mijn vriend heeft ook een simyo abonnement. Eerder ook nooit problemen maar in dezelfde periode dezelfde klachten gekregen. Is er iets veranderd met de masten in deze omgeving o.i.d. Dat wij dit beide nu hebben kan, lijkt mij, geen toeval zijn.
Bladzijde 1 / 1
Het lijkt me ook geen toeval, er wordt vast aan een mast in jullie omgeving gewerkt. Als je de volledige postcode geeft kan een Simyo moderator nakijken wat er precies aan de hand is.
De volledige postcode is 9919kk.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Ik zit met bijna het zelfde, mijn contacten die mij bellen krijgen geen doorgang en ik krijg niets te horen, of some is het dat het lijkt dat ik een call heb gemist. Waar ligt het aan?
Hoi Ranneke en Herke, welkom op het Simyo forum!
Om na te gaan of er een antenne stuk is, of dat er werkzaamheden zijn of iets dergelijks, zal ik ook moeten weten of jullie de problemen ervaren met bellen of met internet. Of met beiden?
En Ranneke, jullie hebben beide dezelfde problemen? Herke, heb jij je simkaart ook al eens in een andere telefoon geprobeerd?
Scotsman, dank je voor het meedenken!
Om na te gaan of er een antenne stuk is, of dat er werkzaamheden zijn of iets dergelijks, zal ik ook moeten weten of jullie de problemen ervaren met bellen of met internet. Of met beiden?
En Ranneke, jullie hebben beide dezelfde problemen? Herke, heb jij je simkaart ook al eens in een andere telefoon geprobeerd?
Scotsman, dank je voor het meedenken!
Hallo,
Naar mijn idee is het internet ook slechter geworden. Waar eerder 3G stond staat nu heel vaak E.
Naar mijn idee is het internet ook slechter geworden. Waar eerder 3G stond staat nu heel vaak E.
En ja, we hebben beide precies dezelfde problemen. Zowel met bellen als internet.
Hoi Ranneke,
Dankjewel voor de extra informatie.
Ik heb zojuist even naar onze Netwerkspecialisten gebeld en zij gaven aan dat er inderdaad problemen zijn geweest met de mast in jouw omgeving. Nu zou dit vanaf gisteren moeten zijn opgelost.
Daarom ben ik nu erg benieuwd of je 3G bereik inderdaad weer beter is? :)
Ik hoor het graag van je!
Dankjewel voor de extra informatie.
Ik heb zojuist even naar onze Netwerkspecialisten gebeld en zij gaven aan dat er inderdaad problemen zijn geweest met de mast in jouw omgeving. Nu zou dit vanaf gisteren moeten zijn opgelost.
Daarom ben ik nu erg benieuwd of je 3G bereik inderdaad weer beter is? :)
Ik hoor het graag van je!
En ja, we hebben beide precies dezelfde problemen. Zowel met bellen als internet.
hier precies hetzelfde probleem:postcode 6118 cd
nog steeds heel vaak geen service in beeld en uiteraard geen internet
hopeloos..........
Hoi Dolcevita200,
Tiury heeft je vraag vorige week beantwoord in dit topic. Nogmaals de vraag of je in 1 topic kunt blijven reageren. Anders missen we misschien informatie die tot de oplossing kan leiden en wordt de dienstverlening naar jou toe erg onoverzichtelijk. Wanneer je de vragenlijst kunt retourneren dan kunnen we verder voor je aan de slag om het bereik te verbeteren.
Ik ga dus ook verder in dat topic 🙂
Groetjes,
Charlene
Tiury heeft je vraag vorige week beantwoord in dit topic. Nogmaals de vraag of je in 1 topic kunt blijven reageren. Anders missen we misschien informatie die tot de oplossing kan leiden en wordt de dienstverlening naar jou toe erg onoverzichtelijk. Wanneer je de vragenlijst kunt retourneren dan kunnen we verder voor je aan de slag om het bereik te verbeteren.
Ik ga dus ook verder in dat topic 🙂
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.