Skip to main content
Hallo,



Vandaag de Simyo Sim ontvangen, netjes via Internet geregistreerd, maar bellen, internetten en sms-en kunnen we niet. De sim in eerste instantie in een Samsung GT-S5570 geplaatst maar het lukt de telefoon niet om aan te melden bij het KPN netwerk.



Vervolgens de sim in een iPhone 4 gedaan ook die geeft aan geen service te hebben. Wanneer we in de instellingen van de iPhone kijken dan zien we dat de simkaart niet is geprovisioneerd.



Wie oh wie kan ons verlossen van dit vervelende probleem?



Groetjes Wendos
Bedankt voor het melden Rudy !
Gelukkig weer blije klanten!



@ de Leon, wat betreft de eerste foto: zo heb ik ook nog gewerkt, we verbonden stiekem mensen met elkaar met grappige namen.

Wij konden meeluisteren, verwarring alom bij die mensen, want de een had de ander niet gebeld en omgekeerd.

Mevrouw Dunnewind met meneer Dikkenboer enzo.



foto 2 :D:D:D
We hadden op het werk ook een leuk geintje: Via de buitenlijn je eigen toestel bellen (doorkiescentrale), je was natuurlijk in gesprek, de telefoniste nam dus op en 'brak in' op je lijn met de mededeling dat er een gesprek van buiten voor je was, mijn antwoord: sorry, laat hem maar terugbellen, telefoniste weer naar binnenkomende lijn, ik met verdraaide stem dat het dringend was... zo ging dat poosje door...:)
Gelukkig weer blije klanten!



@ de Leon, wat betreft de eerste foto: zo heb ik ook nog gewerkt,


 

Ja zus, zag je al zitten...jij bent toch die tweede van rechts? :)



Overigens wel jammer, dat jullie (jij en Frans) die arme mensen zo aan het lijntje gehouden hebben. Valt me tegen...  
Ja klopt broer, die dunne.

Toen had ik mijn haar nog niet geblondeerd.
Hallo,



Vandaag de Simyo Sim ontvangen, netjes via Internet geregistreerd, maar bellen, internetten en sms-en kunnen we niet. De sim in eerste instantie in een Samsung GT-S5570 geplaatst maar het lukt de telefoon niet om aan te melden bij het KPN netwerk.



Vervolgens de sim in een iPhone 4 gedaan ook die geeft aan geen service te hebben. Wanneer we in de instellingen van de iPhone kijken dan zien we dat de simkaart niet is geprovisioneerd.



Wie oh wie kan ons verlossen van dit vervelende probleem?



Groetjes Wendos




Hoi Wendos,



Welkom op het forum!



Je hebt inderdaad te maken gehad met een vertraging in het verwerken van je activatie. Gelukkig is dat inmiddels opgelost en kan je gebruik maken van je simkaart.

Fijn dat je hier op het forum een oplossing hebt gezocht, en zo anderen ook nog geholpen hebt. Je hebt ze nog vermaakt ook, met je visuele bijdrage 😉 Die heb ik helaas wel moeten verwijderen om dat die net op het randje zat/over het randje ging.

Schroom echter niet om bijdragen te blijven leveren op dit forum.

Ik ben benieuwd hoe het jou, je iPhone en je Samsung verder vergaat :)



Hallo Wendos,



Ik heb hetzelfde probleem.

Als ik mijn eigen nummer bel met een andere telefoon, dan geeft hij aan dat mijn nummer niet in gebruik is. Is dit bij jou ook zo?




Hoi Suuz87,



Jij stelde je vraag ook op een andere plaats op het forum. Om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik hem hier voor je beantwoord.



Hallo,

ik heb vandaag ook mijn sim card ontvangen.

ik heb deze netjes geactiveerd, maar helaas,

ik kan er ook niets mee.



wachten tot vrijdag,

zeer vervelend.




Hoi rudys,



Welkom op het forum!



Ook jij had te maken met de vertraging in de verwerking van de gegevens. Fijn dat je even hebt laten weten dat alles nu opgelost is.

Soms is het gewoon een kwestie van geduld voordat een proces zich heeft afgerond.

Inderdaad vervelend dat we nu door de feestdag niet bereikbaar waren, en je niet eerder gerust konden stellen. Dan helpt het inderdaad om alvast te kunnen overleggen met anderen op het forum, heb ik gemerkt.



Denk je dat je het forum vaker gaat gebruiken voor informatie?



Ik heb ook sim card geactiveerd, gisteren...vandaag zou mijn nr geporteerd moeten zijn, maar helaas! En nu? Als ik naar mijn nr bel dan ben ik in gesprek....



Goede morgen! Ik heb minder geluk! Na een nacht slapen nog steeds mijn nummer niet geporteerd....dag 2 dat ik niet kan bellen! Hopenlijk in de loop van de dag.......



Net even 1200 gebeld! Ik had zo een telefoniste aan de lijn! OOk mijn nummer is nog niet geporteerd vanwege de storing! In de loop van vandaag of morgen moet dit opgelost zijn. Nog even geduld a.u.b. 

Nou dat weten we dan ook weer. Ga ik maar in alle rust van de zon genieten!

gr Nynke




Yes!!! Mijn abonnement doet het! Mijn nr is geporteerd! Ik kan weer bellen, ben bereikbaar....fijn dat alles het gewoon doet!



Hoi Nynke,



Welkom op het forum!

En in dit topic win jij de prijs voor meeste geduld. Gelukkig had jij ons snel aan de lijn, zodat mijn collega's wat duidelijkheid konden geven. En wat kun je dan inderdaad beter doen dan afwachten in de zon.

Hoewel de zon deze week wel last van een storing lijkt te hebben. Ik dacht dat we de goede kant op gingen..



Al vakantieplannen, of geloof jij nog in de Hollandse zomer :)



ik heb hetzelfde probleem, gebeld met de Simyo helpdesk en kreeg te horen dat er een KPN storing. Ze zouden het probleem hebben gevonden, maar nu nog de backlog moeten doorwerkebm weat hopelijk voor middernacht zou lukken. Vreemd dat ik dit antwioord niet hier aantref. 



Hoi Simcity,



Welkom op het forum!

En bedankt voor je bijdrage die de anderen wat heeft geïnformeerd. Het ging hier alleen niet bij iedereen om nummerbehoud.



Laat je nog even weten of je inmiddels lekker kunt bellen met je eigen nummer?



De Leon, Martijn®️ en Franswon,



Bedankt voor het meedenken en de tips!



Groetjes,



Charlene

Reageer