Gistermiddag heb ik mijn simkaart geactiveerd. Deze heeft het ongeveer een half uur gedaan. Vervolgens krijg ik nu het bericht: Geen service en kan ik me niet registreren voor het KPN netwerk.
Ook kreeg ik gistermiddag rond diezelfde tijd een e-mail dat er een nieuwe simkaart opgestuurd is. Wordt de oude dan direct geblokkeerd? Mijn nummer 06*.
Hoi yourfriendpedro,
Zodra je een vervangende simkaart aanvraagt wordt de originele simkaart vervangen door de nieuw aangevraagde simkaart. Ik heb de simkaart geactiveerd. Zodra je de nieuwe simkaart in het toestel stopt, zou het moeten werken.
Groetjes,
Alex
Zodra je een vervangende simkaart aanvraagt wordt de originele simkaart vervangen door de nieuw aangevraagde simkaart. Ik heb de simkaart geactiveerd. Zodra je de nieuwe simkaart in het toestel stopt, zou het moeten werken.
Groetjes,
Alex
Ontzettend bedankt Alex!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.