Skip to main content
Ik kan geen service vinden. Sinds een week terwijl er wel beltegoed op mijn prepaidkaart staat. Het is een iphone 4s.

1200 kan ik ook niet bellen. Wat kan ik hieraan doen?
Hoi Monica,



Als mede Simyo klant kan ik niet je aansluiting resetten, maar misschien kan je de simkaart eens eruit en weer erin doen. Wellicht helpt dit al afdoene.

Daarbij zou het ook een antenne defect van de telefoon kunnen zijn, of een mast probleem.

Werkt een ander toestel wel op 3G in jou buurt?
Hoi Monica, welkom op het forum van Simyo!



Martijn®️ heeft je al een goede tip gegeven. Je kunt je toestel even uit- en aanzetten? Je kunt ook een soft reset uitvoeren. Hierdoor verlies je geen gegevens. Hou de knoppen 'slaapstand' en 'thuis' tegelijkertijd ingedrukt. Dit doe je totdat je het Apple logo ziet verschijnen.

Het kan maximaal 10 seconden duren voordat dit verschijnt. Hierna kun je je iPhone opnieuw opstarten. Wat je daarna nog kan doen is handmatig het KPN netwerk selecteren 🙂



Je simkaart heb ik ook gereset. Hiervoor is het ook belangrijk om je toestel uit en weer aan te zetten. Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden. Als dit niet werkt, kun je je simkaart in een ander toestel testen.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



@Martijn®️; bedankt voor je reactie 😮

Reageer